به گزارش هنرآنلاین، آیین افتتاح نمایشگاه انفرادی «هوژین» شامل نقاشی‌های سحر غیاثوند، ساعت16:30 روز جمعه 4 اسفندماه در گالری زرنا برگزار می‌شود. همچنین نمایشگاه هوژین با اجرای پرفورمنس توسط این هنرمند همراه خواهد بود. طراحی حرکت پرفورمنس را «سارینا شاد» بر عهده داشته است.

سحر غیاثوند متولد 1365 است و پیش از این با آثارش در نمایشگاه گروهی گالری زرنا، بخش نقاشی نمایشگاه قرآن و نمایشگاه‌هایی در ترکیه و هلند شرکت داشته است.

 

این هنرمند در خصوص آثار به نمایش‌درآمده در نمایشگاه انفرادی «هوژین» می‌گوید:«در جهانی هستیم بدون صلح و بدون عشق، بدون مهربانی و بدون دانش؛ تکه‌زمین‌هایی جدا با نام هوژین. تک‌درختی روی این زمین وجود دارد که زمین را نجات خواهد داد، عشق در زمین از ریشه‌های درخت جاری می‌شود و هوژین از درخت زندگی می‌گیرد هر درخت یک انسان است و هر انسان یک درخت».

همچنین غیاثوند در استیتمنت نمایشگاه انفرادی خود نوشته است:«درختی که تولد و مرگ را بر اساس فلسفه می‌تواند به عنوان نمادی از چرخه زندگی و مرگ در نظر بگیرد. این فرایند نشان‌دهنده‌ی تولد، رشد، رنج، پیری و مرگ است. در حالی که بذر درخت تولید شده است اما همچنین قادر به رشد و تبدیل‌شدن به چیزی بزرگ‌تر است. با گذشت زمان، درخت پیر می‌شود و سپس به خاک بازمی‌گردد اما همچنان آثار آن در جامعه باقی خواهند ماند. بنابراین، درخت به عنوان یک نماد از چرخه زندگی‌ست که نشان‌دهنده تولید، رشد، پیرشدن و میراث باقی مانده است».

هوژین1

گفتنی است آثاری که در این نمایشگاه حضور دارند، در دو بخش به نمایش درمی‌آیند. در بخش «هوژین» 13 تابلو و در بخش مجزای دیگر، 20 تابلو نقاشی روی دیوار گالری می‌روند که همه آثار با تکنیک آبرنگ اجرا شده‌اند.

آثار نقاشی سحر غیاثوند در نمایشگاه انفرادی «هوژین» از روز 4 تا 9 اسفندماه در گالری زرنا به نمایش درمی‌آیند. علاقه‌مندان به تماشای این آثار تجسمی می‌توانند طی روزهای یادشده از ساعت 16 تا 19 به نشانی خیابان انقلاب، بین وصال شیرازی و دانشگاه،کوچه اسکو، پلاک10، طبقه دوم مراجعه بکنند.