گروه هنرهای تجسمی«هنرآنلاین»: ورکشاپ نگار گری استاد علیرضا بهدانی با ارائه گواهینامه به هنرجویان،  17 آبان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

استاد علیرضا بهدانی از اساتید مسلم هنر خط نقاشی کشور که در نگار گری هم از شاگردان بنام استاد فرشچیان محسوب می شود، با تلفیق سبک مدرن و سنتی جایگاه ویژه ای در این هنر اصیل  پیدا کرده، برای علاقه مندان به هنر نگار گری در فرهنگسرای ارسباران ورکشاپ برگزار می کند.

به تازگی ورکشاپ خط نقاشی استاد در همین فرهنگسرا با استقبال علاقه مندان برگزار شد.

IMG_20231107_091126_379

علیرضا بهدانی متولد سال 1350 در بیرجند است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ادبیلت بوده ودررشته های مختلف هنری فعالیت می کند.

بهدانی خوشنویسی، نگارگری، نقاشی و تذهیب را به ترتیب نزد آقایان یدالله کابلی، محمد حیدری، عباسعلی صحافی مقدم، علی اکبر رضوانی، محمود فرشچیان، عباس کاتوزیان، رحیم نوه سی، کریم نصر و  علیرضا آقامیری آموخته است.

وی که به عنوان خادم برگزیده قرآن برگزیده شده است، نگارش 48 مرتبه قرآن، بزرگترین قرآن طلا، بزرگترین نهج البلاغه مطلا و کوچکترین قرآن طلا را در کارنامه افتخارات خود دارد.

IMG_20231107_091127_193

بهدانی تاکنون 20 نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از کشور برگزار نموده ودر چندین نمایشگاه گروهی داخلی وخارجی شرکت نموده است.

این هنرمند علاوه بر کتابت 50 دیوان شعر و نقاشی صدها تابلوی هنری، مقام های گوناگونی در مسابقات وجشنواره های مختلف بدست آورده است.

دوست داران هنر نگار گری می توانند با ثبت نام در این ورکشاپ از تکنیک ها، متد و ریزه کاریهای این هنر اصیل ایرانی، در ورکشاپ آموزشی یک روزه استاد در روز چهارشنبه 17 آبان بهره مند شوند.