به گزارش هنر آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری آرتیبیشن، نمایشگاه گروهی «ری‌سایز» با آثاری در ابعاد کوچک از هنرمندان پیشرو، از جمعه ۲۵ فروردین تا دوشنبه ۴ اردیبهشت در سایت آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید.

آثار «ری‌سایز» با تاکید بر ارزشمندی هنر در هر ابعادی و امکان ارائه این آثار با قیمتی مناسب برای علاقه‌مندان مختلف را فراهم می‌کند.

آثاری از هنرمندان پیشرو و نام‌آشنا از جمله، سهراب سپهری، صادق تبریزی، محمد علی ترقی جاه، حسین محجوبی، جلال شباهنگی، ناصر اویسی، ابراهیم فرجی، علی اکبر صنعتی، بهمن بروجنی، منوچهر نیازی، رضوان صادق زاده، آرمان یعقوب پور، حسین زنده رودی، نصر الله افجه ای، محمد احصایی، علی گلستانه، هانیبال الخاص، اردشیر محصص، فریدون آو - رضا لواسانی، جمشید سماواتیان، احمد وکیلی، فرهاد گاوزن، یعقوب امامه پیچ، علی ندائی، مهرداد ختایی، فرخ مهدوی، نزار موسوی نیا، علیرضا آدم بکان، کسری گلرنگ، مهدی احمدی، ارغوان فلکه، دنیا رستمی، علی ملک، محمدرضا خلجی، صادق ادهم، رامین جمشیدی در نمایشگاه «ری‌سایز» حضور دارند.

در بخشی از این استیتمنت این نمایش گروهی آمده است: «هر چند که این هنر مدرن بود که به مجسمه کوچک و نقاشی در ابعاد کوچک اعتبار بخشید و آن را از سطح اتود و مشق هنرمند به اثر هنری ارتقا بخشید، ولی نتوانست برای مخاطب جدی هنر این را جا بی‌اندازد که ابعاد کوچک اثر دلیلی بر ضعف یا کسر شأن آن نیست. بلکه می‌تواند دلیلی بر انتخاب هنرمند به معنای حرفی و معنایی که در آن ابعاد باید گفته می‌شد و دلیلی برای انتخاب مخاطب هنر در داشتن آثار متفاوت و متعدد بیشتری برای تماشا و لذت بردن و معنا بخشی به دیوارهای زندگی‌اش دانست.

«ری‌سایز» ضمن اینکه می‌خواهد مخاطبین بیشتری از طبقات مختلف را درگیر هنر کند و بر اهمیت آثار کوچک‌تر تاکید داشته باشد، در صدد خط بطلانی بر این نگاه باقی مانده از سنت است تا با انتخاب آثاری از هنرمندان سرشناس بگوید که اتفاقاً کوچک نه تنها زیباست، چه بسا عمیق‌تر و ارزنده‌تر است، زیرا هنرمندان بزرگ گاهی آنچه را که در ابعاد بزرگ نتوانسته‌اند به اجرا در آورند در ابعاد کوچک‌تر به آن رسیده‌اند و این بازار هنر است که با قیمت‌گذاری کمتر، بستر در اختیار داشتن آن‌ها را برای طیف وسیعی فراهم ساخته است.»