به گزارش هنرآنلاین، مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این خبر گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت، نمایشگاه آثار منتخب جمعی از هنرمندان شاخص عرصه هنر‌های تجسمی کشور همراه با کارگاه نقاشی روز جمعه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۷ در فرهنگسرای نیاوران برپا می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۵۸ اثر از هنرمندان شاخص رشته‌های نقاشی، کاریکاتور، عکاسی، طراحی پوستر، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، سفال و سرامیک به نمایش درمی‌آید که از جمله این هنرمندان می‌توان به مسعود نجابتی، محمد خزایی، مسعود زنده‌روح کرمانی، محمد صیاد، محمدرضا دوست‌محمدی، سید حمید شریفی آل‌هاشم، مجید ناگهی، کورش پارسانژاد، سیدمحمدرضا میری، پرویز حاصلی، مینا صدری، مرتضی اسدی، صابر شیخ‌رضایی و... اشاره کرد.

سهرابی عنوان کرد: آثار حاضر در این نمایشگاه متعلق به مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر است که در طول سال‌های اخیر به سفارش مؤسسه، توسط هنرمندان مختلف عرصه هنر‌های تجسمی خلق شده است.

نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان عرصه هنر‌های تجسمی که به همت مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر تدارک دیده شده است، همزمان با دهه امامت و ولایت از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه در فرهنگسرای نیاوران دایر خواهد بود.