به گزارش هنرآنلاین، تارا بهبهانی گفت: حوادث، روزمره گی‌ها، فراز‌ها و فرود‌ها همه زمان‌های بی‌بازگشت هستند. زمان‌هایی می‌آیند و ‌می‌روند و گاهی خاطره‌ای شیرین و دلچسب می‌سازند و گاه یادآوری آن‌ها چیزی جز ملال و کسالت بر جای نمی‌گذارند. درسال‌های زندگی من هم زمان‌های بی‌بازگشت بسیاری آمدند و رفتند، خوشی‌ها و سختی‌ها، شادی‌ها و غم‌ها، نقش‌هایی را بر جای گذاشتند که یادآوری آن‌ها برایم، من امروز را ساخته است که‌ایستاده‌ام و زمان‌های بی‌بازگشت پیش رویم را جستجو می‌کنم.

او افزود: این دوره از نقاشی‌هایم برایم اهمیت زیادی دارند. زمان به من فرصت داد که بازگو‌کننده لحظات رنگینی باشم که با فرم‌های گذشته سرزمینم پیوند خورده و در دل و جانم به جا مانده‌اند. نوا‌های ساز‌ها، پرنده‌ها و چشمان‌امیدواری که گذشته را طی کرده و آینده را جستجو می‌کند. گذشته‌ای که بی‌بازگشت است و فردا‌هایی پر از ابهام.

بهبهانی افزود: در این نمایشگاه ۱۸ نقاشی با تکنیک رنگ روغن که تعدادی از آن‌ها بر روی بوم‌های شش ضلعی و حاصل کار سه سال اخیر من است، به نمایش درمی آیند. فرم بوم‌های این مجموعه ببیننده را به دنیای رنگانگ و پر رمز و راز کاشی‌های ایرانی دعوت می‌کند.

تارا بهبهانی، نقاش و پژوهشگر هنر، متولد ۱۳۶۲ در تهران است. او نقاشی را از کودکی نزد پدرش، استاد تا‌ها بهبهانی و مجسمه‌سازی را نزد مادرش،  مهین تابان آموخته است. تحصیلات و مطالعات دانشگاهی او در گذشته هنر ایران و تحقیق و پژوهش در آن، زمینه خلق آثار نقاشی و مقالات متعدد هنری شده است. از آنجا که نقوش کاشی‌ها و فرم‌های ایرانی در هنر ایران شاخص و مورد توجه است، بازنمایی این نقوش در نقاشی‌های تارا در این سال‌ها سبک و سیاق مختص خود او را در ذهن‌ها یادآور می‌کند، که مشخصه کار‌های نقاشی اوست. تارا نمایشگاه‌های متعدد در ایران و خارج از ایران داشته و منتخب بینال‌های پکن، کینگ دائو و Magic of Persia در دبی بوده است. او هم اکنون علاوه بر نقاشی مدت بیست سال است که به کار تدریس نقاشی و پرورش خلاقیت به کودکان و نوجوانان نیز مشغول است.

علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند ۲۷ خرداد تا ۸ تیر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ به گالری گلستان واقع در خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک۳۴ مراجعه کنند. گالری پنج شنبه‌ها تعطیل است.