گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: نادین لبکی، بازیگر و کارگردان لبنانی نامزد بفتا یکی از چهره‌هایی است که چند روز پیش در پاویون زنان حضور یافت تا تازه‌ترین فیلم کوتاه خود را برابر چشمان تماشاگران ببیند و درباره آن حرف بزند. برایان کرانستن، بازیگر آمریکایی هم که بیشتر با نقش والتر وایت در سریال «برکینگ بد» شناخته می‌شود، روز ۱۵ نوامبر در پاویون مکزیک همراه یکی از همبازی‌هایش دیده شد.

پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی انگلیس هم همزمان با کرانستن به اکسپو ۲۰۲۰ دوبی آمد و ابتدا به پاویون امارات متحده رفت تا رسم میزبان‌نوازی را به جا آورده باشد و بیشتر با آداب و رسوم این کشور حاشیه خلیج فارس آشنا شود. پپ سپس از پاویون انگستان بازدید و در یک نشست پرسش و پاسخ با دوستداران فوتبال شرکت کرد. ضمن اینکه چند مهمان ویژه هم در نشست سرمربی بزرگ لیگ برتر حضور داشتند.

یکی از مهمانان بزرگ و شگفت‌انگیز اکسپو ۲۰۲۰ کسی نبود جز یوسین بولت، فوق ستاره پیشین دنیای دو و میدانی و سریع‌ترین مرد تاریخ. قهرمان جهان و المپیک در دوهای سرعت که جاماییکایی است، روز سیزدهم نوامبر در یک مسابقه خانوادگی به مسافت ۱۴۵۰ متر همراه مردم و دوستداران خود شرکت کرد و با هوادارانش عکس انداخت. قرار است درآمدهای حاصل از این برنامه تبلیغاتی برای کارهای انساندوستانه هزینه شود.

پرنس آلبرت، شاهزاده موناکو برای سخنرانی در روز موناکو به پاویون این کشور کوچک اروپایی رفت و دیپیکا پادوکان، بازیگر و ستاره سرشناس بالیوودی هم از چند پاویون بازدید کرد. ونسا کربی، بازیگر انگلیسی سریال «تاج» و ای‌آر رحمان، آهنگساز هندی برنده اسکار هم دیگر مهمانان مهم اکسپو ۲۰۲۰ در روزها و هفته‌های گذشته بودند. ضمن اینکه میکل آرتتا، سرمربی آرسنال با پرواز هواپیمایی امارات به دوبی رفت و به پاویون‌های اسپانیا و آرژانتین سر زد.

Pep1

Bolt1

Arteta

Cranston1