گروه تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه گروهی «من و من» (I & the ME) با آثاری از اندرس لیندست، ایابادیو پیکو، جاش ریمز، جولیان واتس، کور پور، مهسا تهرانی، اوسامو کوبایاشی، ایو شرر و ژانگ جی در THE SHOPHOUSE هنگ کنگ برپاست.

از هرکدام از هنرمندانی که برای شرکت در این رویداد دعوت شده بودند خواسته شد دو اثر را به وجود آورند. یکی از این آثار نماینده من "I" به عنوان وجه سابجکتیو و درونی هنرمندان است که خود را ارزیابی می کند. اثر دیگر من "ME" را از جنبه آبجکتیو و بیرونی هنرمند نشان می‌دهد که توسط بازار هنر شکل گرفته است و کاوشی در نحوه حضور هنرمندان در دنیای هنر امروز است.

در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آمده است: جورج هربرت مید ، جامعه شناس، در اواخر دهه ۱۸۰۰ نظریه‌ای در این زمینه مطرح کرده و معتقد است که «خود» ( self) با روابط پویای "من" و "من" (the "I" and the "ME" ) شکل می‌گیرد. ME دیدگاه دیگران در مورد خودمان است و بخش عینی از خود. I بخشی از ماست که به این نگرش ها پاسخ می‌دهد، یعنی قسمت ذهنی خود.

دنیای هنر در سی سال گذشته کاملاً متحول شده و به یک صنعت بین المللی چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. هنرمندان و حرفه آنها توسط سیستم بازار هدایت می‌شوند و آنها اغلب به عنوان یک فرد مشهور با تولید بی وقفه برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده در فرهنگ مصرفی، مشغول کار هستند تا سود نیروگاه‌های تجاری را فراهم کنند. حال سوال این است که آیا هنرمندان در بیان کردن خودشان تحت تاثیر چنین نفوذی هستند؟

نمایشگاه "من و من" تا ۲۷ جون ( ۱ تیر) ادامه دارد.