به گزارش هنرآنلاین، مهدی شادی‌زاده مستندساز، عکاس و دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس۵» گفت: طی صحبت‌های که امسال با احسان آقایی رئیس موزه هنرهای معاصر تهران داشتیم به نتیجه‌های خوبی رسیدیم و قرار شد امسال بخش سینما تک را به جشنواره جایزه «عکس۵» با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران اضافه کنیم.

دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس۵» در ادامه بیان کرد: بعد از افتتاحیه که روز یک تیرماه هم‌زمان با سالروز تولد عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود به مدت دو هفته مجموعه آثار شاخص مستند درباره عباس کیارستمی در سینما تک نمایش داده می‌شود.

وی افزود: با سیف‌الله صمدیان و بهمن کیارستمی  صحبت‌های شده است و  توافق خود را اعلام کرده‌اند که قرار است فیلم‌ها را در اختیار ما قرار  دهند تا در سینما تک مخاطبان هم از این آثار استفاده کنند. همچنین در مجموع هشت مستند از عباس کیارستمی در این دو هفته نمایش داده می‌شود.

این مستندساز در پایان گفت: انشالله اگر این بخش درست برگزار شود  در سال‌های آینده با همفکری و توافق موزه هنرهای معاصر تهران  این بخش را در این جشنواره با فرمی دیگر خواهیم داشت.

عوامل این پروژه عبارت‌اند از: مهدی شادی زاده موسس، دبیر، صاحب امتیاز، عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره «عکس ۵»، علیرضا شادی زاده عضو شورای سیاست‌گذاری و صاحب‌امتیاز، فرهود نصیری عضو شورای سیاست‌گذاری، صاحب‌امتیاز و عکاس، فیلیپ آیش هورن دبیر بخش بین‌الملل، مهسا سیاوشی مشاور هنری، سیاوش دمیریان مشاور هنری، پریا آیش هورن مشاور هنری، احسان محلوجی مدیر اجرایی، سیمین بایرامی مجری هنری، بیتا مشعشعی فکور  مجری طرح، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.