گروه تجسمی هنرآنلاین: دیوید ماریوت که برای شرکت کردن در مراسم تدفین پدرش در سفری ناگهانی به شهر لندن در بریتانیا رفته بود، در بازگشت به استرالیا ناچار شد بر اساس قوانین سختگیرانه دوران کرونا دو هفته را در قرنطینه هتل بگذراند. هری ماریوت هم در بیمارستانی در لندن به دلیل ابتلا به کرونا درگذشته بود و دیوید مشکلی با ماندن در قرنطینه نداشت.

ماریوت که در اصل یک طراح هنری است، چند روز پس از آغاز قرنطینه تصمیم گرفت از وقت‌های آزاد و البته مهارت‌های خود استفاده کند و با وسایل دورریختنی موجود در اتاق یک تندیس بسازد. البته برنامه ابتدایی او گوش کردن به موسیقی و یاد گرفتن هنر ژانگولر بود. به همین دلیل، یک بلندگوی همراه و چند توپ کوچک خرید تا در قرنطینه به هر دو کار برسد.

اما وقتی تعداد جعبه‌ها و کاغذهای غذا زیاد شد، ماریوت نگران از بازیافت نشدن آنها آستین همت را بالا زد و با سفارش دادن یک قیچی و چند چسب از یک فروشگاه محلی، کارش را آغاز کرد. او در سومین روز اقامت در هتل با یکی از جعبه‌های غذا برای خودش کلاه کابویی ساخت و بعد نوبت به داشتن اسب رسید. بنابراین دست به کار ساختن راسل شد.

Paper Pony

دیوید با آهن‌های موجود در میز اتو و چراغ رومیزی بدنه اسب را شکل داد و چون پیش‌تر با کاغذ و مقوا کار کرده بود، درست کردن اسب برایش چندان سخت نبود. هر چند ابتدا تصور می‌کرد سفارش‌های عجیب و غریبش شاید به کام کارمندان هتل خوش نیاید اما آنها هم از گفتگو کردن با یک مهمان هنرمند خوشحال بودند. چرا که در هتل‌ها معمولا سر مهمانان به کار خودشان گرم است.

دیوید ماریوت در تماس‌های تصویری با مادر و خواهر داغدیده آنها را در جریان پیشرفت کار ساختن راسل قرار می‌داد و شادشان می‌کرد. دیدن خنده مادری که تازه شوهرش را از دست داده یک دنیا برای او می‌ارزید. این هنرمند استرالیایی که دست‌کم سه چهار روز دیگر در قرنطینه خواهد ماند، می‌خواهد یک سگ و یک گربه هم بسازد تا اسب او راسل احساس تنهایی نکند!