سرویس تجسمی هنرآنلاین: در ماه‌های اخیر با وجود شیوع کرونا تعدادی از گالری‌ها به فعالیت‌های عادی خود ادامه داده‌اند و نمایشگاه‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنند، با این حال همچنان تعدادی از آنها ترجیح می‌دهند از فضای مجازی برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده کنند تا فرصتی برای علاقه‌مندانی که کمتر از خانه خارج می‌شوند فراهم کنند.

گلستان: نمایشگاه نقاشی‌های شهرام کریمی تا 29 بهمن در سایت گالری گلستان به نشانی www.golestangallery.com برپاست.

آریا: نمایشگاه آنلاین آثار مرتضی اسدی تا 24 بهمن ماه در سایت گالری آریا به نشانی https://ariaart.gallery برپاست.

راه ابریشم: نمایشگاه آنلاین "پیش از اتمام مهلت نگریستن-بخش دوم: گیسو" با آثاری از مریم فیروزی در وب‌سایت گالری راه ابریشم به نشانی  www.silkroadartgallery.com برپاست.

لیام: نمایشگاه گروهی عکس "ویزور" با آثاری از حمید جبلی، محسن راستان و محمد فرنود تا ۳۰ بهمن در سایت گالری لیام به نشانی https://liamgallery.ir/plus/ برپاست.

موزه امام علی: نمایشگاه گروهی طراحی "دو قرن هنر طراحی در ایران" تا ۳۰ بهمن در اینستاگرام  موزه هنرهای دینی امام علی به نشانی iaram_art  برپاست.

یونسکو کلاب: منتخبی از کارنماهای گروه اول تا چهارم انجمن هنرمندان نقاش ایران، شامل ٦٩ اثر منتخب از ٦٩هنرمند، توسط "یونسکو کلاب" انتخاب شده و در وب‌سایت دپارتمان ایران به نشانی Internationalactionart.com در معرض نمایش است.‌