به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "اوسیا" با نمایش آثار نقاشی فرنوش قربانی  از 3 تا 8 بهمن در گالری کاما برپا می‌شود.  در این نمایشگاه 12 اثر نقاشی که با تکنیک ترکیب مواد روی بوم خلق شده‌اند برای نخستین بار به نمایش درمی‌آیند.

فرنوش قربانی در استیتمنت این نمایشگاه می‌گوید: مجموعه پیش‌رو بازنمایی فرمالیستی از جهانی نامحسوس هست. فرم در قامت ادراک انتزاعی هستی درآمده و با فضایی لایتناهی روانه کمال می‌شود، در حرکت موجودیت می‌یابد و مرز رکود را درمی‌نوردد، تقابلی از فرم، رنگ، خط و سطح، سکوت و هیاهو و مجموعه‌ای از اضداد جوهر اصلی هستی را می‌سازد، که فضایی نامیرا و قدسی به وجود می‌آید و این جهان فرودست را با انعکاسی از سایه‌های افلاطونی درمی‌آمیزد و این آثار به‌واسطه‌ عمق رنگ‌ها و فرم‌ها در پی کشف راز هستی است. رجعتی می‌کنم به نقش روان‌شناسانه، جادوی رنگ را نشانه می‌گیرم و در بی‌کرانگی زمان و مکان تماشاگر را با پرسشی بی‌پاسخ دعوت به شناخت عظمت هستی می‌نمایم...

نمایشگاه آثار نقاشی فرنوش قربانی با عنوان "اوسیا" از 3 تا 8 بهمن در گالری کاما برپا می‌شود علاقه‌مندان برای بازدید از  این نمایشگاه به جز یکشنبه‌ها می‌توانند به خیابان پاسداران گلستان دهم پلاک 44 طبقه دوم مراجعه کنند.