به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نخستین سالانه هنرهای تجسمی ساتین در گالری ملی موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا، بعد از یک وقفه‌ طولانی به علت محدودیت‌های ناشی از بحران کرونا، از روز شنبه مورخ ۱۳ دی و به مدت یک هفته دیگر میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

این نمایشگاه که در این دوره "وضعیت" نام دارد، در پنج بخش عکاسی، نقاشی، مجسمه، چاپ دستی و هنرهای جدید میزبان آثاری است که بعد از دو مرحله داوری به نمایشگاه راه یافته‌اند.

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به شرایط ناشی از همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ می‌پردازند و کوشیده‌اند مفاهیمی چون تنهایی، انزوا، ترس و امید را به زبان هنرهای تجسمی به تصویر بکشند.

در شرایطی که محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کووید-۱۹ بسیاری از رخدادها، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های هنری را به‌تعطیلی کشانده است، این جشنواره قصد داشته گامی هرچند کوچک در جهت انگیزه دادن به هنرمندان حوزه تجسمی و به ویژه هنرمندان جوان بردارد.

نمایشگاه وضعیت روز جمعه ۱۹ دی و با معرفی برگزیدگان در بخش‌های پنج‌گانه به کار خود پایان خواهد داد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸، به موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ مراجعه کنند.