به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از موزه هنرهای معاصر تهران گفت: نگهداری و حفاظت از بناها و فضاهای هنری و رسیدگی به آنها به توجه بیشتری نیاز دارد و در این دوره معاونت امور هنری سعی کرد فعالیت هایی را برای مرمت فضاهای هنری تابعه انجام دهد. مرمت و بهسازی موزه هنرهای معاصر تهران در دوره اخیر ضرورت داشت و بر اساس این ضرورت و اولویت، فعالیت های موزه برای امر مهمتری یعنی پیشگیری از آسیب های احتمالی و همچنین برای بهسازی مدتی متوقف شد تا فعالیت موزه با اطمینان خاطر بیشتری تداوم یابد.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بهسازی و مرمت موزه به دلایل مختلف طولانی شد اما با بهسازی و فعالیت های محتوایی که انجام شده، زمینه برای تداوم برنامه های موزه با جدیت فراهم شده است. در این مدت گرچه فعالیت های نمایشگاهی موزه متوقف بود اما در زمینه تدوین بانک اطلاعات و ساماندهی آثار موزه اقدامات مناسبی انجام شده است که نتایج آن در آینده نزدیک مشاهده می شود.

2585f4ed-138c-4e90-bbb8-35219b42e483

حسینی در ادامه گفت: ضرورت دارد با توجه به تعطیلی موزه برای بهسازی و مرمت و به منظور آگاهی هنرمندان و علاقه مندان هنر و مردم فعالیت های انجام شده در موزه هنرهای معاصر تهران و برنامه های موزه ارائه و تبیین شود.

در این بازدید هادی مظفری، مدیرکل هنرهای تجسمی و احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران گزارشی از اقدامات انجام شده در موزه هنرهای معاصر تهران ارائه کردند.