به گزارش هنرآنلاین، در این بازدید که با مشایعت عبادرضا اسلامی رئیس فرهنگسرای نیاوران انجام شد سرور بختی از بخش‌های مختلف فرهنگسرای نیاوران بازدید و از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف آن آگاه شد.

سرور بختی در پایان این بازدید در گفتگویی، با ذکر این مطلب که در خصوص تاریخچه فرهنگسرای نیاوران و فعالیت‌های آن بسیار شنیده‌ام گفت: بسیار خوشحالم که امروز از یکی ازمهم‌ترین مراکز فرهنگی و هنری ایران بازدید می‌کنم

وی افزود: بسیار علاقه‌مندم که با چنین مراکز فرهنگی و هنری در آینده برنامه مشترک فرهنگی و هنری برگزار کنیم.

رئیس موسسه فرهنگی اکو همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان ابراز داشت: در جلسه‌ای که امروز با ریاست فرهنگسرای نیاوران و تنی چند از کارشناسان و اصحاب اهل فن داشتیم طرح‌های بسیاری را به منظور گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری  مطرح کردیم. این طرح‌ها در غالب اجرای پروژه‌های ملی، با در نظر گرفتن بیماری کرونا، بنا دارد تا روحیه امیدبخشی را میان مردمان کشورهای حوزه اکو بیش ازپیش تقویت کند.

گفتنی است در این بازدید آقایان افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، ایرجی عضو هیئت مدیر بنیاد رودکی، موسوی از سازمان زیباسازی شهر تهران، بزرگ‌نیا، احتشام، نظری و محمدعلی رجبی نویسنده و پژوهشگر حوزهٔ فلسفه هنر حضور داشتند.