به گزارش هنرآنلاین، با برپایی نمایشگاه "سّر راز" اوراق زریّن مصحف وحی به روایت خوشنویسان و هنرمندان ایران و سراسر دنیای اسلام در سه بخش به دوست‌داران هنر عرضه شد. این مجموعه ارزشمند در برگیرنده منتخبی از آثار تصاویر گنجینه‌های مختلف هنری موزه ملک در گرایش هنرهای قرآنی همچون خوشنویسی و کتابت در خطوط مختلف نسخ، ثلث، ریحان، رقاع، کوفی، سوخت روی چرم، تذهیب، تجلید، گل و مرغ، و... از اوایل قرون اسلامی تا دوره قاجار است.

در بخش دوم این مجموعه نیز، با همکاری دارالکتابه قرآن کریم آثار منتخب دومین جشنواره کتابت قرآن که توسط موسسه طبع و نشر به کاتبان و خوشنویسان قرآنی سفارش داده شده بود و دربرگیرنده22 نمونه از کتابت‌های برگزیده قرآن در خطوط نسخ عربی و نسخ ایرانی است ارائه گردیده است.

همچنین نگارخانه استاد ممیز میزبان آثاری نفیس در کتابت قرآنی از دو چهره صاحب نام خوشنویسی معاصر و همچنین 7 اثر برگزیده از 7 هنرمند هراتی از مجموعه موسسه صبا است.

نمایشگاه "سّر راز" همزمان با ماه مبارک رمضان در نگارخانه‌های ممیز و خیال موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش یافته است و تا پایان ماه قرآن به کار خود ادامه خواهد داد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 18 به نشانی خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر شماره 125 موسسه صبا مراجعه کنند.