سرویس تجسمی هنرآنلاین: کتاب "کاغذ سرخ؛ انتشارات ایدئولوژیک صادرشده از شوروی" با همکاری استودیو کارگاه و مرکز نبشی منتشر شد. این کتاب در ادامه پروژه‌ آرشیوی استودیو کارگاه و مرکز نبشی با طراحی، گردآوری و تنظیم پیمان پورحسین شکل گرفته و  طراحی کتاب را ساناز سلطانی برعهده داشته است.

در این کتاب متن‌ها و گفت‌و‌گوهایی از مسعود کوهستانی‌‌نژاد، لانا راوندی‌فدایی، علی دهباشی، یوگینیا نیکیتنکو، یوریک کریم‌مسیحی، کیانوش غریب‌پور، محمود کاشی‌چی، جمال میرصادقی، هارون یشایایی و مهرداد بهار در دسترس است.

زمستان ۱۳۹۸ مرکز نبشی با رویکردی آرشیومحور اقدام به برگزاری نمایشگاهی در دو بخش با عنوان "کاغذ سرخ"  کرد که با نمایش فیلم و نشست‌هایی همراه‌ بود و کتاب "کاغذ سرخ" ماحصل پژوهش‌ها و مطالعات این نمایشگاه است. در این نمایشگاه مجموعه‌ای از پوسترها و اسناد تصویری به نمایش درآمد که با توجه به روابط دیرینه‌ ایران و روسیه، نقشی جدی در تاریخ معاصر و فرهنگ تصویری ایران داشته‌ است.

اسناد کاغذی و تصویری تولیدشده از سمت شوروی که برای نفوذ فرهنگی برنامه‌ریزی‌شده‌ به ایرانیان و مسلمانان همسایه تهیه می‌شدند و به صدور ایدئولوژی در لباس فرهنگ و هنر می‌پرداختند، در این مجموعه به نمایش درآمد. بخش دیگر این نمایشگاه شامل مدارک مربوط به روابط سیاسی‌ - فرهنگی ایران و شوروی در بازه‌ زمانی بعد از انقلاب روسیه تا قبل از انقلاب ایران بود و قسمت تصویری آن به کتاب‌هایی پرداخت که "بنگاه نشریات پروگرس مسکو" به زبان فارسی در شوروی به چاپ رسانده و به ایران صادر کرده است.

با توجه به ناتمام ماندن نمایشگاه به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مرکز نبشی در این روزها، علاقه‌مندان می‌توانند خرید کتاب را از طریق وب‌سایت و اینستاگرام مرکز نبشی انجام دهند.