به گزارش هنرآنلاین، "آپگرید" پروژه‌ای از شهرام انتخابی است که با حمایت موسسه ماه‌مهر و فکتوری تی‌تی شکل گرفته و آناهیتا آقاطاهر، رجا بهروش، ندا تبریزی، ساناز خداداد، نازنین زادمهر، اشکان شکری، نگار عالم‌زاده گرجی و پدیده فرزان، هنرمندان شرکت‌کننده در آن هستند. 

شهرام انتخابی در بخشی از استیتمنت این نمایشگاه آورده است: "آپ‌گرید" پروژه‌ای است که آغازش با مروری بر تاریخ ویدئو و جدیدترین تحولات هنر معاصر، در سطح بین‌المللی همراه بوده است. شکل‌گیری گروه‌های پژوهشی/ کیوریتوری و طی مراحل پیش‌تولید ویدئوآرت، برای نمایشگاهی متکی ‌به ‌انسجام و پیوستگی و حفظ هماهنگی ایده‌های هنرمندان؛ مسیری بود که در موسسه ماه‌ مهر طی شده است. این آثار در یک استودیوی فیلم‌برداری و همچنین مناطق مختلف شهر، تولید شده و درنهایت، آثار منتخب به نمایش گذاشته می‌شود. هدف از برگزاری رویداد "آپگرید" نمایش دغدغه‌ها و مشغولیات ذهنی هنرمندان جوان ایرانی است که می‌توان آن را یک "عکس فوری" از آن‌چه در حال وقوع است، دانست. آثار این هنرمندان، از یک‌طرف به جنبه‌های هویتی می‌پردازد و از طرفی دیگر، "تقابل با موضوعات معاصر" را نشان می‌دهد.

همچنین جلسه نشست و گفت و گو پیرامون این نمایشگاه با حضور شهرام انتخابی، دکتر بهنام کامرانی و دکتر شهاب میرزائیان روز یکشنبه 24 شهریور از ساعت 18 تا 20 در گالری ماه مهر برگزار می‌شود. 

نمایشگاه ویدئوآرت "آپگرید" 22 تا 25 شهریور 1398 در گالری ماه مهر به نشانی خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، پلاک 7 برپاست.