به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های احسان ارجمند با عنوان "در متن تن" روز جمعه ۴مرداد ماه در گالری ساربان افتتاح خواهد شد. این هنرمند متولد سال ۶۱ در استان فارس است. او دانش‌آموخته‌ رشته مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبا در مقطع کارشناسی و فارغ‌التحصیل رشته‌ نقاشی از دانشگاه علم و فرهنگ در مقطع کارشناسی‌ارشد است.

گالری‌دنا و گالری طراحان‌آزاد در تهران میزبان نمایشگاه‌های انفرادی ارجمند در این سال‌ها بوده‌اند. او شرکت در نمایشگاه‌‌های گروهی گالری اند مور گوتنبرگ سوئد و گالری ارت‌لب بیروت را در کارنامه خود دارد.

احسان ارجمند در بخشی از استیتمنت نمایشگاه خود آورده است:‌ "تن میدان نبرد است؛ محل وقوع حوادث. تن ساخته می‌شود و می‌سازد. تن امتداد می‌یابد، کامل و گاه ناقص می‌شود. پیر می‌شود و می‌میرد‌. این آثار در ادامۀ جست و جوی من در بازنمایی انسان است: تن در قسمتی از متن گستردۀ آن و تجربۀ زیسته‌اش. هر نقاشی با روایتی از یک طراحی، یادداشت، عکس یا ویدئو آغاز شده و به تصویری از رابطۀ تن‌ با خود، دیگری، اشیا و محیط پایان یافته است."

این نمایشگاه روز جمعه ۴ مرداد افتتاح شده و تا روز دوشنبه ۱۴ مرداد ادامه‌خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از آثار همه روزه به‌جز سه‌شنبه‌ها، از ساعت ۱۶الی ۲۰ به گالری ساربان به نشانی سهروردی شمالی، هویزه‌غربی، نبش خ یوسفی، پلاک۱۳۰ مراجعه نمایند.