سرویس تجسمی هنرآنلاین: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان "گل/ تناقض ناب" در گالری این‌جا برپاست. شاهد صفاری یکی از مدیران گالری این‌جا در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره این نمایشگاه گفت: حدود پنج ماه از افتتاح گالری می‌گذرد و مدیریت آن را صابر ابر و من برعهده داریم. از ابتدا در برنامه‌ریزی سالانه گالری به این فکر کردیم که در تعطیلات نوروز هم می‌توانیم نمایشگاهی داشته باشیم، زیرا شرایط مانند گذشته نیست که بگوییم گالری‌ها باید در عید یا تابستان تعطیل باشند. از سوی دیگر تفاوت گالری ما با بسیاری دیگر از گالری‌ها این است که مخاطب عام بسیار زیادی داریم. جدا از علاقه‌مندان هنر که گالری‌گرد هستند و به گالری‌ها سر می‌زنند، ما مخاطبان زیادی داریم که حتی نمی‌دانند گالری رفتن نیازی به بلیت ندارد. به دلیل فضایی که گالری در آن قرار دارد و مجاورت آن با فضای آموزشی و کافه، مخاطبان بسیاری جذب این محل می‌شوند.

صفاری ادامه داد: در روز افتتاحیه نمایشگاه بسیار غافلگیر شدیم چون اصلا فکر نمی‌کردیم چنین استقبالی از نمایشگاه شود. بسیاری از هنرمندان و مخاطبان خاص هنر که در تعطیلات نوروز در تهران حضور داشتند از این نمایشگاه بازدید کردند و نظرات بسیار مثبتی درباره آن داشتند.

او درباره گردآوری این نمایشگاه گفت: برپایی چند نمایشگاه گروهی موضوعی در طول سال را در برنامه‌ریزی گالری در نظر داریم که گردآوری آنها توسط من و صابر ابر انجام می‌شود. برای این نمایشگاه نیز موضوع را به هنرمندان اطلاع‌رسانی کردیم و می‌توانم بگویم ۸۰ درصد آنها برای همین نمایشگاه به خلق اثر پرداختند. در این مجموعه آثار ۵۰ هنرمند به نمایش درآمده است که آثار اساتید مطرح و هنرمندان جوان را دربرمی‌گیرد. بیشتر آثار از خود هنرمندان دریافت شده اما تعدادی از آنها را نیز از مجموعه‌دارها گرفتیم زیرا حضور آنها در نمایشگاه برای‌مان اهمیت زیادی داشت.

صفاری درباره موضوع نمایشگاه گفت: فکر کردیم بهترین زمان برای نمایش آثاری با موضوع گل، در ابتدای سال و ایام نوروز است. از سوی دیگر گل با وجود این که به زندگی‌مان نشاط و شادی می‌دهد اما خودش عمر بسیار کوتاهی دارد و این موضوع غم‌انگیز است. بسیاری از هنرمندان هم آثار خود را بر این اساس کار کردند و بعضی از آثار آنها با وجود اینکه نمایش‌دهنده گل است، بسیار حزن‌انگیز هستند.

او درباره برنامه‌های بعدی گالری گفت: در ادامه برنامه‌های گالری، دو نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و پس از آن یک نمایشگاه گروهی در خردادماه خواهیم داشت.

گفتنی است نمایشگاه "گل، تناقض ناب" تا 30 فروردین در گالری این‌جا به نشانی نوفل لوشاتو شرقى، کوچه پدرام، جنب شماره ٤، نماى آجرى، درب کوچک کرم رنگ برپاست.