سرویس تجسمی هنرآنلاین: دو تابلو از فرح اصولی که متعلق به مجموعه‌ "فضیلت زخمی" هستند و سال ۱۳۹۴ در گالری دستان+۲ به نمایش درآمدند، توسط گالری هنر غرب استرالیا خریداری شد.

اصولی در این مجموعه با استفاده از تابلوهای مشهور تاریخ هنر و بازنمایی آن‌ها با مینیاتور ایرانی، آثاری در مذمت خشونت را به وجود آورده است. اگرچه فضای این آثار قدیمی هستند اما هنرمند به خشونت روزگار معاصر ارجاع داده است و در واقع ریشه شرایط امروزی را در ایدئولوژی‎هایی به قدمت تاریخ می‌داند.

او خشونت را در کنار زیبایی و لطافت مینیاتور قرار داده است و با استفاده از عناصر موجود در مکاتب مختلف نگارگری، جامه‌ای نو بر تن خشونت دوخته است. در این آثار بیشتر شاهد اعمال خشونت بر زنان هستیم و با وجود زیبایی و لطافت فضا، رنگ‌ها، اشعار و ظرافت خطوط، هیچ راهی برای تلطیف این خشونت نیست.

فرح اصولی پیش از این درباره آثار این مجموعه گفته بود: من وفاداری خاصی به مینیاتور ندارم و در هر دوره‌‌ای از آثارم آن‌طور که دوست داشته‌ام کار کرده‎ام. فیگور، تذهیب و خط، عناصری است که برای این مجموعه انتخاب کرده‌ام تا بتوانم خشونت را با آن‌ها به تصویر بکشم. به علاوه، در این مسیر آثار غربی به من کمک کرده‌اند تا آنچه می‎‌خواستم را بهتر بیان کنم و با آن‌ها به چیزهایی اشاره کنم که امروز در اطراف ما وجود دارد.

فرح اصولی