به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه که با هدف افزایش سواد بصری مخاطبان توسط احمد طاهری اوشانی گرفته شده دارای مضمون توجه بیشتر به عناصر محیط پیرامون زندگی به ویژه پرندگان می‌باشد.

پرنده‌ها همسایه‌هایی که همیشه و همه جا هستند و کافی است تا کمی به آنها توجه کنیم، صدایشان را در میان شلوغی و هیاهوی زندگی روزمره‌مان بشنویم و از زیبایی و حضور آرامش بخششان در کنارمان لذت ببریم. گفتنی است این مجموعه شامل عکس‌هایی از این همسایه‌های کوچکمان است.

احمد طاهری اوشانی متولد 1360 و دانش آموخته رشته گرافیک هنرستان مالک اشتر تهران، لیسانس گرافیگ و دانش آموخته دوره‌های آزاد خانه عکاسان ایران و موسسه ماه مهر بوده و نمایشگاه‌های گروهی عکس در بسیاری از نگارخانه‌های تهران از جمله مجموعه فرهنگی شهید رجایی، نگارخانه اریک و... داشته . وی از سال 1377 در رشته عکاسی مشغول به فعالیت است و به خاطر علاقمندی و دلبستگی به طبیعت و حیات وحش بیشتر در این زمینه عکاسی نموده است.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از تاریخ 16 تا 27 تیرماه از ساعت 9 تا 17 به نگارخانه آبی در فرهنگسرای امید به نشانی بالاتر از میدان شهدا ؛ خیابان 17شهریور شمالی ؛ خیابان خشکبارچی ؛ بوستان خیام ؛ فرهنگسرای امید مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33303842 (نگارخانه آبی) تماس بگیرید.

 برای دنبال کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگ سرای امید می‌توانید در پیام‌رسان سروش به نشانی @omidfarhangsara.ir و اینستاگرام فرهنگسرا به نشانیfarhangsara_omid مراجعه کنید.