به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه "صدای مهربانی" حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی - نقاش و مدرس دانشگاه - است که در قالب 67 تابلوی نقاشی نمایش داده می‌شود و این هنرمندان کودک و نوجوان صداهای مهربانی  خود را با قلم مو و رنگ برای اعلام همدلی و همیاری با دوستان هم سن و سال مبتلا به سرطان خود به تصویر کشیده اند.

تارا بهبهانی مدرس این کودکان هنرمند درباره نمایشگاه "صدای مهربانی" گفت: دنیای انسانها پر است از صداها و آواها. همه انسانها صدای مهربانی را دوست دارند. کودکان هم صدای مهربانی را درک می‌کنند و عکس‌العمل نشان می‌دهند. در دوازدهمین سال برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، صداها، نواها و آواها را بهانه‌ای کردیم برای زمزمه دوستی ومهربانی، برای هم نوایی با دوستان هم سن و سال که مبتلا به سرطانند، برای یاری رساندن وکاشتن بذر امید در قلب های کوچک آنها.صداها و آواها این بار آوازی می‌خوانند برای دور کردن غم‌ها و بازگرداندن شادی وخنده بر لب‌های این فرشتگان کوچک. همه می‌دانیم آنجا که شادی و امید به زندگی باشد سرطان بی رنگ می‌شود و بساطش را جمع می‌کند و می‌رود.

او ادامه داد: این دوازدهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. آنچه ایجاد انگیزه برای برپایی این نمایشگاه در این 12 سال در من کرده است عکس‌العمل‌ها و برخورد بچه‌ها پس از هر نمایشگاه در فعالیت‌های انسان دوستانه و کمک و یاری به دوستانشان است. در واقع این نمایشگاه تلنگریست در ذهن و فکر آنها که با همدلی و خلق یک اثر هنری چه تاثیر بزرگی می‌توان بر روح و روان خود و دیگران بر جای گذاشت.

بر اساس اعلام، عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

تارا بهبهانی - نقاش و پژوهشگر هنر - 16 سال است که در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. بیش از 500 هنرجوی کودک و نوجوان را در این سالها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایز متعددی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه دو روزه ساعت ۱۶ پنجشنبه 30 فروردین 1397 افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای 30 و 31 فروردین از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای دیدن این آثار به آدرس میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه‌راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه کنند.