به گزارش هنرآنلاین، این بخش که ساعت ۱۸ شامگاه روز یکشنبه ۱۵ بهمن در محل این موزه گشایش یافت شامل حدود ۵۰ اثر از ۸ هنرمند صاحب نام و طراز اول در حوزه‌های مختلف هنری است. استاد حسین محجوبی و حبیب الله صادقی در بخش نقاشی، فریده تطهیری مقدم در بخش سفال و سرامیک، اکبر نیکان پور در بخش تصویرسازی، علی دیواندری در بخش کاریکاتور، امرالله فرهادی در بخش گرافیک، عبدالصمد صمدی در بخش خوشنویسی، هادی شفاییه در بخش عکس، آثار خود را در این موزه به نمایش گذاشته‌اند.

در انتخاب آثار این هشت استاد از مفاخر هنر معاصر ایران، طیف وسیع و متنوعی از گرایش‌های هنری از سنتی تا نو را می‌توان مشاهده کرد.

در گشایش این نمایشگاه که با حضور سید محمد مجتبی حسینی معاونت هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمار زیادی از هنرمندان پیشکسوت از جمله استاد محجوبی برگزار شد، دکتر حبیب صادقی، نقاش و ریاست سابق مرکز توسعه هنرهای تجسمی و موزه هنرهای معاصر، جشنواره دهم را برآیندی از ده سال پشتوانه تجربه ملی دانست و گفت: جشنواره تجسمی فجر از سال آینده و با تجربه ده دوره برگزاری خود باید به افق‌های جهانی بیندیشد.

او با تقدیر از فرهنگستان هنر و موسسه فرهنگی هنری صبا خاطرنشان کرد: برای آنکه جشنواره تجسمی فجر بازتاب و برد بین‌المللی پیدا کند از سال آینده و با ده سال برآیند ملی، باید رو به سمت جهانی شدن حرکت کند.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 18 به موزه هنرهای معاصر فلسطین واقع در خیابان ولیعصر، خیابان بزرگمهر، ابتدای خیابان برادران مظفر، پلاک 74 مراجعه کنند.