سرویس تجسمی هنرآنلاین: موسسات هنری KalDer Bursa Department و Anadolu Karikatürcüler Derneği برگزاری این رویداد هنری را برعهده دارند. حضور تمامی هنرمندان آماتور و حرفه‌ای از سراسر جهان در این رقابت آزاد است .

جهان پیوسته دستخوش تغییر و دگرگونی است. در این پروسه هیچ چیزی وجود ندارد که تغییر نکند و ادامه یابد. شهرها با توجه به نیازشان تغییر پیدا می‌کنند و منابع زمین در خطر اتمام است. در اینجا ضرورت مدیریت تولید و مصرف با استفاده از فناوری‌های نو و ایده‌های خلاقانه با توجه به تغییرات و نیازهای مشتریان دیده می‌شود.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا 3 اثر به مسابقه ارسال نماید. آثار ارسالی می‌بایست با وضوح 300 Dpi و فرمت JPG ارائه شوند. این آثار می‌تواند قبلا منتشر شده باشند ولی کارهایی که قبلا جایزه برده باشند در رقابت شرکت داده نخواهند شد.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول مبلغ 3000 لیر ترکیه به همراه پلاک، نفر دوم 1500 لیر و پلاک، نفر سوم مبلغ 750 لیر، یک جایزه مخصوص Anatolian Caricaturists Society به همراه پلاک و به 3 نفر برگزیده تنها پلاک اهدا خواهد کرد.

علاقمندان می‌بایست حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه 28 دی ماه 1396 آثار خود را به نشانی زیر ایمیل bursa@kalder.org کنند.

آثار ارسالی برای مدتی محدود در لینک www.facebook.com/kalder.bursa به نمایش در خواهد آمد تا هر گونه سرقت ادبی و تشابهات اعلام و مشخص گردد .