به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه مجسمه های پژمان علومی با عنوان " اندر میانم پیچ پیچ " روز جمعه 17 آذر ماه از ساعت 4 تا 8 شب افتتاح خواهد شد . پژمان علومی متولد 1359 و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی در سال 1378 است و نیز در زمینه جواهرسازی به مدت دو سال فعالیت داشته است.

او در نمایشگاه‌های گروهی متعددی شرکت کرده که از جمله آنها نمایشگاه گروهی در خانه هنرمندان ایران و نیز نمایشگاه گروهی مجسمه "ورق" در گالری آرت سنتر و پنجمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی ایران و.. را می توان نام برد.

او در استیتمنت اولین نمایشگاه انفرادی خود آورده است: اولین اثر از این مجموعه با درک چندگانگى وپیچیدگى احساساتم نسبت به آنچه در درونم میگذرد ساخته شد و مرا شگفت زده کرد پیچش هایی که، مجموعه ای است از درد، عشق، نیاز ..... این کشف شکل بودن مرا برایم روشنتر کرد .... شگفت زده از پر و خالی ها..... که گاه اثر درد بود و گاه اثر عشق و گاه جایی برای تنفس ....

این نمایشگاه تا روز چهارشنبه 22 آذر ماه در گالری سیحون 1 به نشانی خیابان وزرا؛ کوچه چهارم، پلاک 11 برگزار می‌شود. و علاقه مندان می‌توانند هر روز به جز دوشنبه ها از ساعت 11صبح الی 7 عصر و روزهای جمعه از ساعت 4 تا8 عصر از این آثار دیدن کنند.