سرویس تجسمی هنرآنلاین: سمیراگلزاد که نمایشگاه "تن ها" را در گالری شیث گردآوری کرده است به هنرآنلاین گفت:من بسیار علاقمند بودم که بتوانم نمایشگاهی برای افرادی که در حیطه خط "سفیر" فعالیت می‌کنند برگزار کنم و ایده اصلی نمایشگاه از همین جا آمد.

این هنرمند گفت:ما علاقمند بودیم با برگزاری ورکشاپ و نمایشگاه پتانسیل‌های نهفته در این دو تکنیک خطاطی را نمایان کنیم.

گلزاد گفت: پس از این که ایده برگزاری نمایشگاه به تصویب رسید ما به دنبال موضوع واحدی بودیم تا یک خط پیوستی میان آثار وجود داشته باشد اما بعد از این به آن فکر کردیم که علیرغم یک موضوع واحد می‌توانیم آثار غیرمرتبط هم در نمایشگاه ارائه دهیم و بیشتر توان‌مان را بر روی اجرای ترکیب‌های متنوع بگذاریم  و کیفیت نمایشگاه را بالا ببریم.

او گفت:اما از سویی انزوا و تنهایی که به واسطه گسترش رسانه‌ها بر جامعه حاکم شده است هم دغدغه ذهنی ما بود. ما به موضوع تنهایی و انزوایی که در افراد مختلف جامعه به خصوص هنرمندان رسوخ کرده هم توجه داشتیم  و سعی کردیم این تنهایی را هم به تصویر بکشیم.

گلزاد اظهار داشت: در این نمایشگاه 46 اثر از 10 هنرمند به نمایش در آمده و یک نوازنده نیز در کنار این گروه به نواختن قطعاتی می‌پردازد. معصومه طاهری دادگر، ملیحه حریریان، فرناز فرشچی، سارا پوردکان، مرسده گونه، الهام گنج بادآور، سمانه کاظمی یکتا و مریم صراطی هنرمندان این نمایشگاه هستند. هم چنین استاد عباس سیف‌آبادی نیز حضوری افتخاری در این نمایشگاه داشته است و اجرای موسیقی نیز توسط مجید سعدآبادی صورت می‌گیرد.

او گفت: تکنیک این آثار همگی مرکب روی کاغذ است و به روش کلاسیک خلق شده‌اند. این نمایشگاه به مدت شش روز از 23 تا 28 شهریور ماه برپاست.

لازم به یادآوری است گالری شیث در چهارراه ولیعصر، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه شیرزاد شرقی واقع شده است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.