به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، نمایشگاه  انعکاس که به نمایش آثار 24 هنرمند جوان اختصاص دارد از این هفته افتتاح خواهد شد.

در این نمایشگاه آثاری از پریسا دری، ساناز خدادادی دهکردی، مهری بذرکار، سارا غلامی، آتنا جهانگیری، نازنین لنگرودی، مهدیه علیپور، ساراآتش هوش، شیوا ویسانیان، معصومه پایدار، فاطمه ارشادی، بیتا صفایی، شیوا صوفی، کوثریرکتی، یاسمین صفری، مهسا اینانلو، پرینازعلی نیا، رضا عمادی، الهام اسلامی، کیانا عقابیان، فریبادلشادی، الهه پنجه باشی، فرزانه آقایی و سارا رحیمی به نمایش درخواهد آمد.

در بیانیه این نمایشگاه آمده است: انعکاس می تواند یک نگاه ساده باشد،می تواند قطره ای از باران روی برگهای زرد.انعکاس گاه صدای تولد یک نوزاد و گاه گریه ارام یک زن در اتاق پشتیست!انعکاس هر چه که هست جنسی دارد از دالانهای منتهی به نور و شاید خفقانی که هرگز صدای فریادش بیدار نمی شود! تو اما بدان از روز ازلت تا روز ابدت، از سایه ات تا روشنایی جسم نحیفت و سرانجام بودنها و نبودنهایت سراسر انعکاسی! نمیدانم این تکرارهای پیاپی و ابدی نشانی کدامین مسیر و مقصد است، من تنها میدانم که هستی و هستم و خواهیم بود!

این نمایشگاه از ششم تا دوازدهم مرداد ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16:30 تا 20:30 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن 86072602 تماس بگیرند.