به گزارش هنرآنلاین،طبق اعلام هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر بمنظور سازماندهی حرفه‌ای و همکاری فی‌مابین دست‌اندرکاران تولیدات هنری عرصه رسانه، ارتباطات و تبلیغات تئاتر و گروه‌های نمایشی قرارداد رسمی در اختیار آنان قرار می‌گیرد. 

این قرارداد پس از بررسی‌های کارشناسی و مشاوره‌های حقوقی متعدد در ساختاری کاربردی و با دقت قانونی به همت سومین هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر تنظیم شده که چندین هدف را از جمله شفاف‌سازی مسیر همکاری طرفین، چهارچوب تعهدات طرفین با جزئیات کامل و آینده‌نگری حداکثری، کاهش اختلافات احتمالی به حداقل ممکن و یکسان‌سازی تعاریف خدمات و همکاری تبیین و تأمین می‌کند.

این قرارداد حاوی تمام مفاد لازم و پیش‌بینی شده است و در هر زمانی با شرایط روز و بازار کار و همچنین مبنای توافقات طرفین قابلیت به روزرسانی دارد.

 قرارداد مذکور یک شرح شغلی مفصل به انضمام تعاریف و حدود خدمات حرفه‌ای را شامل می‌شود که در جهت تعربف چهارچوب همکاری بین گروه نمایشی و کارگزاران هنری رسانه ای شاخه‌های متنوع روابط‌عمومی و تبلیغات و حتی شیوه‌نامه و پروپوزال همکاری راهنمای جامعی به شمار می‌رود.

این قرارداد در اختیار اعضا و فعالین رسانه‌ای و روابط‌عمومی و تولیدکنندگان و مشاوران هنری تبلیغات تئاتر قرار گرفته و بعنوان سند همکاری و استمرار کاری و سوابق صنفی محسوب می‌شود و گروه های نمایشی نیز می‌توانند با ارائه درخواست از کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر این قرارداد را برای استفاده حقوقی در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام