به گزارش هنرآنلاین، تمرینات نمایش «از خواب برگشتم به تنهایی» نوشته و کارگردانی عباس عبدالله‌زاده و تهیه‌کنندگی مشترک حمیدرضا علی‌نژاد و ساسان سالور، تا چند جلسه دیگر به پایان می رسد و این نمایش برای اجرا در سالن شماره۲ پردیس تئاتر شهرزاد آماده می‌شود. در خلاصه نمایش آمده است؛ «به دنبال مرگ اتفاقی یک تهیه‌کننده، بازیگری مجبور به فرار از وطن می‌شود و به دوست قدیمی‌اش در کالیفرنیای آمریکا می‌پیوندد. همراهی این دو رفیق در یک شرایط غیرقابل باور، باعث اتفاقات جورواجوری می‌شود که...»

از سوابق هنری این مدرس و پژوهشگر تئاتر می‌توان به نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های «گرگ دختر» در تماشاخانه سنگلج، «چلچلا» در تالار حافظ، «هام» در سالن سایه تئاترشهر و «اکوان دیو» که در اوایل سال ۱۳۹۸ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود اشاره کرد. وی که در چندین دوره جشنواره‌های داخلی از جمله جشنواره تئاتر فجر موفق به کسب جایزه و تندیس شده است، در سوابق بین‌المللی کارگردانی خود نیز، اجرای نمایش‌های «دختران آپاچی» و «من و بابی خرسه» را دارد.

در این نمایش ۷۵دقیقه‌ای که از اواخر اردیبهشت ماه اجراهای خود را آغاز می‌کند، هنرمندانی همچون؛رها عینژاد(طراح صحنه)، تینا ساوج‌بلاغی(طراح لباس)، مسعود عربی(طراح گریم)، رضا خضرایی(طراح نور)، ندا پارسا(کاریوگرافی)، محمد مقدم(آهنگساز)، امیر پارسائیان‌مهر (مدیر روابط‌عمومی) کارگردان را یاری می‌رسانند.