گروه تئاتر هنرآنلاین، مسعود والا، تهیه کننده نمایش «شیزوفرنی» در گفت وگو با خبرنگار گروه تئاتر هنرآنلاین با اشاره بر اجرای این نمایش گفت: از آنجایی که در حرفه هنری خود تمایل به نمایش‌های کمدی فاخر و نمایش کلاسیک اجتماعی دارم؛ در اواخر اجرای نمایش بنگاه تئاترال به کارگردانی آقای هادی مرزبان از جانب دوست خوبم آقای حامد رحیمی نصر که همکاری موفقیت آمیزی در نمایش آلزایمر در کنار یکدیگر داشتیم، پیشنهاد همکاری مجدد شد و پس از بررسی و مطالعه نمایشنامه و پتانسیل بالای آن و همچنین با شناخت کافی از نوع نگاه ایشان، همکاری مجدد ما شکل گرفت.

او افزود: دغدغه‌ام حمایت از آثار هنری، همکاران تحصیل کرده و جوانان هنری است که اگر اعتماد از جانب کارگردانان و  بزرگان عرصه هنر از این عزیزان تداوم داشته باشد، بدون شک شاهد نقش آفرینی‌های موفق از جانب این دوستان خواهیم بود که این اتفاق در نمایش شیزوفرنی رخ داده و توانایی این دوستان به وضوح به چشم می‌آید.

تهیه کننده نمایش «بنگاه تئاترال» بیان کرد: از آنجایی که هنر از بتن جامعه الگوپذیری می کند رسالت یک نمایش در سبک های متفاوت نشان دهنده فرهنگ و دغدغه های روز جامعه می باشد و شخصا علاقمند هستم در کنار این امر مهم لبخند بر لب مخاطبان فهیم تئاتر بنشانیم و با حال خوب سالن اجرا رو ترک کنند

او ادامه داد: اگر مروری بر هفت اثری که اینجانب با همکاری کارگردانان عزیز روی صحنه برده‌ام داشته باشید، قطعا نوع نگاه من به مخاطب عیان است؛ همانا حال خوب و نشاندن لبخند بر صورت مخاطبان گرامی برایم همواره بسیار حائز اهمیت بوده و معتقدم در شرایط اجتماعی امروز هیچ چیز سخت تر از خنداندن مخاطب نیست.

تهیه کننده نمایش «آلزایمر» خاطرنشان کرد: چندین عامل در روی صحنه بردن یک نمایش تاثیرگذار است که بنده با توجه به تجربیاتی که در این دوسال اخیر کسب کرده‌ام آشنایی کامل با شرایط و زمان اجرای نمایش با توجه به سبک نمایش را متوجه شده‌ام؛ البته شرایط اقتصادی و اجتماعی نیز تاثیر مستقیم در جذب مخاطب و موفقیت یک اثر دارد. متاسفانه تئاتر همانند تصویر امکان تبلیغات بصری در قاب تلویزیون و سطح شهر را ندارد و در حال حاضر تنها اعتماد مردم به گروه نمایشی و تبلیغات مجازی تنها مسیر اعلام حضور یک نمایش روی صحنه است.

او ادامه داد: اگر نمایشی حرفی برای گفتن داشته باشد مخاطب در هر شرایطی تماشاگر آن خواهند بود و البته آثار قبلی کارگردان و حتی شخص تهیه کننده تاثیر مهمی در انتخاب مخاطب خواهد داشت. در حال حاضر تمام تمرکز من بر اجرای موفق نمایش شیزوفرنی به کارگردانی جناب حامد رحیمی نصر است و البته در زمان‌های آزاد نمایشنامه‌ها و پیشنهادات همکاران را برای فعالیت‌های آتی بررسی خواهم کرد تا اگر افتخار حضور در تئاتر را در سال آینده داشتم با توجه به اعتماد مخاطبین فهیم نسبت به آثاری که روی صحنه داشته‌ایم و همچنین با توجه به شناخت سلیقه مخاطبین نمایشنامه مناسبی را برای اجرا انتخاب نمایم.

شیزوفرنی2

مسعود والا در پایان با تاکید براینکه تمام فکر من خلق نمایشی است که از دل ویرانه‌ای به نام تَن جان می‌گیرد؛ عنوان کرد: حال من با تئاتر و خانواده کوچک تئاتر خوب است؛ با حمایت دوستان تجربیات خوبی در این عرصه کسب کرده‌ام و به فعالیت خود ادامه خواهم داد، بدون شک در سال جدید کیفیت بر کمیّت ارجعیت دارد.

نمایش «شیزوفرنی» به طراحی، نویسندگی و کارگردانی حامد رحیمی نصر و تهیه کنندگی مسعود والا؛ هرشب راس ساعت 21:15 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.