سرویس استان‌های هنرآنلاین: سرپرست این رویداد هنری پیرامون آن گفت: سبک آثار متفاوت و با جوهر گواش، اکرولیکریال آبرنگ، گچ پاستل، پاستل روغنی، قهوه و... خلق شده اند.

بی‌طرف حقیقی عنوان کرد: پیشتر حدود یکسال با ابچه ها در مورد رنگ فرم و ترکیب بندی کار کردم اما برای نمایشگاه تنها تکنیک را به آنان گفتم و باقی رنگ، طرح  و داستان نقاشی ها همه ایده خودشان بود.

وی افزود: در مورد کودکان بیشتر می شود گفت که رویای کودکانه خودشان را به نمایش میگذارند. بدین خاطر، محور نقاشی ها متفاوت است و بستگی به روحیات هر کدام از هنر آموزان دارد.

بی‌طرف حقیقی یادآور شد: هدف از برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان این بود که بچه ها بیشتر خودشان را باور کنند و بدانند که از سن کم هم می توانند کارهای بزرگ انجام بدهند.

وی در ادامه افزود: این نمایشگاه انگیزه ای برای موفقیت ها و هدف های بزرگتر و هرچه بیشتر ارزش گذاشتن بر هنر و بها دادن به هنر کودکان است که بسیار ناب و اصیل است زیرا کودکان ذاتا خلاق هستند  و فقط باید خلاقیتشان را پرورش دهیم.

گفتنی است: نمایشگاه نقاشی کودکان به نام "تکه های مثلثی" به سرپرستی فروزان بیطرف حقیقی که از ٢٣ اردیبهشت ماه آغاز به کار کرد، پنجشنبه ٤ خرداد در نگارخانه وصال به پایان می‌رسد در این نمایشگاه که حاوی ٣٠ نقاشی در اندازه ٤٠ در ٤٠ است آثار سبحان بتوان ٧ ساله، بهار الهیاری ٨ ساله و امیرعلی الهیاری ٥ ساله روی دیوار رفته است.

الهه بهرامی