به گزارش هنرآنلاین، در آستانه بزرگداشت روزملی خیام نیشابوری نمایشگاه نقاشی "پردیس" شامل آثار بهنام ثمری ماسوله هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گشایش یافت.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار  کرد: هنرمندان جوان و تحصیل کرده نیشابوری در رشته های هنری به خصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی "پردیس" در آستانه بزرگداشت روز ملی خیام نیشابوری در صدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی به مخاطب ارایه کند.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی "پردیس" آثار هنرمند نیشابوری بهنام ثمری ماسوله است که در آن ١٨ اثر نقاشی در ابعاد   ٢٠*١٥ تا ٦٠*٦٠ سانتیمتر برپا شده است.

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: آثار این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن ، با سبک های رئالیسم و موضوعات طبیعت، طبیعت بی جان و چهره هستند.

آتشی خاطر نشان کرد : این چهارمین نمایشگاه انفرادی بهنام ثمری ماسوله است که ١٢ سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی "پردیس" از ٢٣  الی ٢٨اردیبهشت ٩٦هر روز از ساعت ١٠ الی ١٣ صبح و 16:30 الی 19 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقه مندان دایر است.