به گزارش هنرآنلاین، سید داریوش قانع در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه رامسر در این شهرستان خبرداد.

وی از رسیدن ۵۲ اثر از شهرهای غرب مازندران و شرق گیلان به این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: با پایان یافتن مهلت دریافت آثار در مجموع تعداد ۵۲ اثر‌ با احتساب ۱۱ فیلم مستند، ۵ فیلم انیمیشن، ۳۶ فیلم تجربی و داستانی  به دفتر جشنواره رسیده است.

قانع افزود: کیفیت تمامی فیلم ها برای نمایش مناسب بوده و از این رو تمامی فیلم ها داوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: داوران پس از تماشای فیلم ها، نفرات اول و دوم را در بخش های کارگردانی، فیلمنامه، تصویر و تدوین هر فیلم و همچنین بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم پویا نمایی و بهترین فیلم جشنواره از نگاه داوران را اعلام می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: به فیلم اول در هر بخش تندیس جشنواره و جایزه نقدی و به فیلم دوم لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می شود.

وی گفت: در ضمن جایزه ای نیز به فیلم منتخب تماشاگران اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر اظهار کرد: افتتاحیه جشنواره ساعت ۹ صبح سه شنبه ۱۲ اردیبهشت بوده و پس از آن نمایش فیلم ها در دو سانس دو ساعته صبح و عصر خواهد بود و در پایان هر روز جلسات نقد و بررسی با حضور صاحبان آثار انجام خواهد پذیرفت.‌

وی افزود: عصر روز پنجشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان صورت می گیرد و این جشنواره به مدت ۳ روز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار خواهد شد.