به گزارش هنرآنلاین، به نقل از ایسنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این سینما هم اکنون با اکران سه فیلم در سانس های مختلف به کار خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق افزود: فیلم های "سلام بمبئی" و "خوب، بد، جلف" از سوم فروردین و همزمان با شروع به کار سینما اکران شده بودند و از دیروز هم اکران "گشت ارشاد2" شروع شد.

وی اظهار کرد: اکنون سینما خلیج فارس در طول هفته با اکران فیلم ها در سه سانس به علاقه مندان خدمات ارائه می دهد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هم یک سانس فوق العاده به این سانس ها اضافه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: فیلم های "سلام بمبئی" از ساعت 18 تا 20 و "خوب، بد، جلف" از ساعت 20 تا 22 پخش می شوند.

موسوی اجاق اضافه کرد: فیلم "گشت ارشاد2" هم در طول هفته از ساعت 22 و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در یک سانس فوق العاده از ساعت 24 تا 2 بامداد پخش می شود.

وی در پایان گفت: بهای بلیط سینما 50 هزار ریال است و علاقه مندان می توانند برای تماشای فیلم ها به تالار آئینه اداره فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم مراجعه کنند.