به گزارش هنرآنلاین، علی بازگیر دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر "لاله های سرخ اندیمشک" گفت: در بخش نمایش خیابانی 20 اثر و در بخش صحنه ای 73 اثر از استان های زاگرس نشین کشور به این جشنواره ارسال شده است.

وی بیان کرد: جشنواره در بخش صحنه ای به صورت رقابتی و در بخش خیابانی به صورت غیر رقابتی برگزار خواهد شد که پس از مرحله بازبینی در بخش صحنه ای 12 اثر و برای بخش خیابانی 4 اثر به جشنواره راه پیدا خواهند کرد.

دبیر بیست و دومین جشنواره تئاتر "لالههای سرخ اندیمشک" خاطر نشان کرد: امسال افزایش صددرصدی ارسال آثار نسبت به دوره گذشته داشته ایم و استقبال هنرمندان بسیار خوب بوده است.

وی اضافه کرد: فراخوان این جشنواره به استان های زاگرس نشین از جمله اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان ارسال شده بود.

به گفته دبیر این رویداد هنری دو پلاتو خانه هنر و استاد مهر آذین برای اجرای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد:طبق تشخیص هیات داوران یک نمایش با موضوع دفاع مقدس به جشنواره ملی مقاومت - فتح خرمشهر_ و یک اثر جهت اجرای عمومی در استان خوزستان مورد حمایت قرار می گیرد.

بیست و دومین جشنواره "لاله های سرخ اندیمشک" به همت مرکز هنرهای نمایشی کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دفتر اندیمشک از 18 تا 21 بهمن ماه امسال برگزار می شود.

جشنواره تئاتر "لاله‌های سرخ" اندیمشک با یاد شهدای گلگون کفن ایران اسلامی هر سال در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.