به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بروجرد ،محمد حدادی هنرمندجوان و توانای بروجردی و فعال در حوزه فیلمهای مستند با فیلمبرداری "رویاهای دم صبح" به کمپ استعدادهای جشنواره برلین دعوت شد.

پانزدهمین دوره کمپ استعدادهای جشنواره برلین با شعار "تشویق: در برابر همه عجایب" برگزار می‌شود. در این کمپ۲۵۰ استعداد و بیش از ۱۰۰ متخصص بین المللی و استاد در این زمینه برای برنامه‌ای ۶ روزه فراخوانده شده‌اند. این برنامه از ۱۱ تا ۱۶ فوریه ۲۰۱۷ (٢٣ تا ٢٨ بهمن ٩٥) برگزار می‌شود و مدعوین ۲۷۱۱ نفر هستند  که از ۱۲۷ کشور  انتخاب شده‌اند.

محمد حدادی به عنوان یکی از این ۲۵۰ استعداد و به عنوان نخستین فیلمبردار ایرانی، امسال در این برنامه انتخاب و دعوت به شرکت در این جشنواره بین المللی شده است. این افراد با عضویت در برنامه‌ای با عنوان "کَمرا استودیو" از این امکان برخوردار می‌شوند تا تجربه‌های خود را تعمیق بخشیده و در حوزه کاری خود باتجربیات جدید و خلاق آشنا و از کارهای ارزنده و برتر جشنواره در برلین کسب تجربه کنند.

محمد حدادی که بیشتر به عنوان فیلمبردار مستند شناخته می‌شود در طول سال‌های فعالیتش، سابقه‌ فیلمبرداری تعداد زیادی فیلم کوتاه را در کارنامه پر افتخار خود دارد و توانسته در این حوزه جوایز بسیاری را با کارهای ارزنده و ماندگار به خود اختصاص دهد . این فیلمبردار برجسته‌ سینماى ایران همچنین پیش‌تر از جشنواره "کرونوگراف" مولداوی با مستند بلند "رویاهای دم صبح" موفق به کسب جایزه بهترین فیلم‌بردار شده بود.

شصت و هفتمین جشنواره "برلیناله" از ۹ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ (٢١ تا ٢٩ بهمن) برگزار می‌شود.