به گزارش هنرآنلاین،به نقل از روابط عمومی اداره کل،ایرج کاظمی‌جو از برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر ققنوس به میزبانی دهدشت خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره هشتم اسفند ماه در فرهنگسرای دهدشت برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت:جشنواره شعر ققنوس در دو بخش شامل "موضوع ویژه" و "آزاد" برگزار می‌شود و گستره استانی آن  شامل فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، اصفهان،خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

کاظمی‌جو موضوع ویژه جشنواره را آیینی و شعر عاشورایی دانست و گفت: به نفر اول برگزیده در این بخش یک عدد سکه بهار آزادی، تندیس جشنواره و تقدیرنامه اهدا می‌شود.

وی جوایز هر کدام از نفرات دوم و سوم در این بخش را ٢٥٠ هزار تومان به همراه تندیس جشنواره اعلام کرد.

کاظمی‌جو تصریح کرد: در بخش شعر آزاد نیز به نفر اول یک عدد سکه بهار آزادی و نفرات دوم و سوم به ترتیب نیم و ربع سکه اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به زمان ارسال آثار به دبیرخانه گفت: شاعران می‌توانند تا ٢٥ بهمن ماه حداقل دو اثر به صورت تایپ شده و با مشخصات شناسنامه‌ای به آدرس استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان کهگیلویه، دهدشت،خیابان شهید مذکور پارسی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

این مسؤول تصریح کرد: علاوه بر این، فکس ٠٧٤٣٢٢٦٩٤٨٣ و پست الکترونیک به آدرس Qognoos.kohgilouyeh@gmail.com آماده دریافت آثار ارسالی شاعران است.

کاظمی جو پیش‌بینی کرد با توجه به تعیین موضوع آزاد در یک بخش از این جشنواره  امسال آثار بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته ارسال شود.