سرویس استان های هنرآنلاین: عبدالرضا زارعی، مدیرعامل این انجمن با اعلام این خبر گفت: استاد منوچهر اسماعیلی، مرد هزارحنجره و از افتخارات دوبله ایران است و ما نیز مفتخریم که همزمان با میلاد با سعادت پیامبر (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، از ایشان تقدیر و تجلیل کنیم.

وی افزود: در بخش اول این مراسم که ساعت ١٩ روز شنبه ٢٧ آذرماه با حضور هنرمندان و مسؤولان برگزار می شود، یکی آثار کلاسیک سینمای جهان که از شاهکارهای دوبله استاد اسماعیلی است، به نمایش در خواهد آمد، در بخش دیگر نیز طی مراسم باشکوهی از ٦٠ سال تلاش و کوشش و مقام هنری ایشان تجلیل خواهد شد.

زارعی در ادامه گفت: علاقمندان با ویژگی های فنی این دوبلور برجسته به خوبی آشنا هستند و میزبانی از آن استاد برجسته را در پایتخت فرهنگی ایران، افتخار خود می دانند. به طور قطع و یقین حضور این چهره هنری باعث دلگرمی اهل هنر و جوانان مشتاق به هنر دوبله و اعضا و هنرجویان انجمن دوبله و گویندگی شیراز خواهد بود.

زارعی یادآور شد: انجمن دوبله با نگاه خاص خود، مشغول آموزش و تربیت دوبلورهای حرفه ای است؛ تاکنون نیز چند اثر بلند که حاصل تلاش گویندگان آن بوده، در سینماها و سالن های شیراز به نمایش درآمده که با استقبال خوبی نیز روبرو شده است.

وی در پایان از همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مدیریت و عوامل پردیس سینمایی گلستان به ویژه دکتر آذری و آقای حسن پور تشکر و قدردانی کرد.