به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد حسن‌پور افزود: از ویژگی‌های این نمایشگاه تصویرسازی "درخت و زن" به عنوان نماد زندگی، زیبایی و زایش و ارتباط معنادار این عناصر است . در این نمایشگاه  ٥٠ اثر تصویرسازی از خسرو انصاری و ۱۸نفر از هنرجویان این هنرمند با موضوع "زن و طبیعت" در ابعاد ۴۲ در ۳۰ به نمایش درآمده است.

به گفته وی؛ تصویرگران جوانی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش درآمده عبارتند از : هدا افشار ، زهرا برهانی ، آرزو پاشا ، نادیا جاودانی یکتا ، زهرا جهانی ، عادله حسینی ، مهسا حسینیان ، فائزه خزایی ، گلناز خطیب ، رویا شیدا ، مریم صاحب دیوانی ، پریسا صادقی ، مهسا صدیق ، فاطمه ضرابی ، فاطمه فرحزاد ، سمیه مستوفی ، شادی مددی ، مهناز انصاری و امید انصاری.

حسن پور ادامه داد: مجموعه آثار نمایشگاه تصویرسازی "زن و طبیعت" پس از عبور از شهرهای تهران ، همدان و قزوین به همت خانم پریسا صادقی عضو گیلانی گروه ، این بار در رشت برگزار شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت اضافه کرد: علا‌قمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ١٣تا١٨ آذر‌ماه ٩٥ از ١٠صبح تا ١٣ ظهر و  ١٦ تا ١٩ عصر به نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت مراجعه نمایند.