سرویس استان های هنرآنلاین: مسئول انجمن فیلم کوتاه شیراز با اعلام این خبر، عنوان کرد: در ادامه برنامه‌های اکران آثار مطرح سینمای ایران و جهان در سینما غزل تالار حافظ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، پس از نمایش فیلم "ربکا" ساخته آلفرد هیچکاک، استاد سینمای جهان محصول١٩٤٠ میلادی اکران شد، یکشنبه ٢٣ آبان جاری فیلم کمدی "هوش مرکزی" ساخته "راوسون مارشال تربر" در ساعت ١٩ به برنامه اکران سینما غزل افزوده شد.

محسن مقدم با اعلام اینکه در ادامه هفته جاری، دوشنبه نیز سینماغزل به اکران اثری از سینمای ایتالیا می پردازد، افزود: دوشنبه ٢٤ آبان جاری فیلم "مکاتبه" محصول ٢٠١٦ به کارگردانی جوزپه تورناتوره به نمایش گذاشته می شود.

وی به اکران فیلم "نفس نکش" به شکل نیم بها در روز سه شنبه ٢٥ آبان در این سینما خبر داد و یادآور شد: این فیلم که از مجموعه آثار سینمای ترسناک دنیاست، ساعت ١٩ در سینما غزل به روی پرده خواهد رفت.

مقدم با یادآوری اینکه بلیت های سینماغزل به شکل فروش اینترنتی در دسترس علاقه مندان هنر هفتم است به نمایش فیلم "جن گیری امیلی رز" هم اشاره کرد و افزود: این فیلم از ژانر وحشت محصول سال ٢٠٠٥ اسکات دریکسون است که روز پنجشنبه ٢٧ آبان جاری به سینما غزل می آید.

مسئول سینما غزل شیراز در ادامه ، گفت: جمعه ٢٨ آبان هم در ادامه نمایش فیلم های مطرح پویانمایی جهان، از ساعت ١٩ اکران فیلم "خانه" محصول سال ٢٠١٤ هالیوود را خواهیم داشت.

بر اساس این گزارش، بلیت های سینما غزل شیراز از راه پایگاه اینترنتی ایران تیک به نشانی Irantic.com قابل خریداری است و معمولا تا نیم ساعت پیش از آغاز فیلم فروش بلیت به شکل حضوری هم امکان پذیر است.