به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی،سعید عبدالحمیدیدر حاشیه  آیین اختتامیه نهمین هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوانان استان مرکزی گفت: این هفته برای فعالان حوزه فیلم کوتاه و عکس فرصت مناسبی است تا با گردهمایی، گفتگو کردن، از فیلم و عکس گفتن و تبادل تجربه هایشان بیش از پیش بر دانش خود بیفزایند.

مدیرانجمن سینمای جوانان استان مرکزی افزود: امسال نهمین دوره از هفته فیلم و عکس در سی امین سال فعالیت این انجمن در استان مرکزی رقم می خورد. سی سال همراهی با جوانان مستعد، خلاق و خوش ذوق که با آنان بودن مایع غرور و مباهات است. کسب افتخارات گوناگون توسط این جوانان در عرصه فیلم و عکس در گستره های ملی و بین المللی با آثار تولیدیشان طی این سالها غرور آفرین است.

وی گفت:این انجمن به خود می بالد که طی سالها فعالیت بی وقفه خود و به دور از هر گونه حاشیه سازی و فقط به قصد خدمت به جوانان این خطه از سرزمین ایران اسلامی توانسته است با ایجاد فضایی آرام و سالم با جذب جوانان مستعد و علاقمند و متعهد به امر آموزش اصول و مبانی فیلمسازی و مشاغل مرتبط با هنر هفتم در شناسایی و استعدادیابی ایشان قدم های مؤثری بردارد. که گواه این مدعا حضور این جوانان دانش آموخته در عرصه سینمای حرفه ای، مراکز فرهنگی هنری و آموزشی، مراکز صدا و سیما، کانونهای تبلیغاتی و مؤسسات فرهنگی هنری است. 

عبدالحمیدی در پایان گفت:بر خود لازم می دانم از همه مدیران فرهنگی فهیم و هنردوست که طی این سالها در مسند مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گرفته و ما را در مسیر خدمت به جوانان و دستیابی به اهدافمان یاری گر بودند تقدیر و تشکر کنم.

گفتنی است در پایان مراسم به مناسبت سی امین سال تاسیس سینمای جوانان استان مرکزی از ٥٠نفر هنرمند فعال این انجمن با اهدای لوح وهدایای نقدی تقدیر و تکریم شد.