به گزارش هنرآنلاین،بهرام نصراللهی زاده با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان برنامه و بودجه رشد و تعالی حرفه‌ای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: بهبود و اصلاح نگرش‌های مرتبط با توسعه و ارتقای مهارت‌های انسانی برای دستیابی به این مفهوم جزء مواردی است که سازمان برنامه و بودجه در استان کردستان دنبال می‌کند.

وی افزود: نظر به اینکه فرهنگ یکی از پایه‌های اساسی توسعه فکری و فیزیکی جوامع به شمار می‌آید و این مفهوم در استان کردستان اصالت بیشتری دارد، این مسئله به صورت جدی مدنظر سازمان برنامه و بودجه استان قرار گرفته است.

نصراللهی زاده با تاکید بر نقش اساسی فرهنگ اقوام ایرانی در تحکیم و تقویت فرهنگ ملی، عنوان کرد: فرهنگ و توسعه دو مفهوم جدایی ناپذیرند و نقش موثر فرهنگ در عرصه‌های متنوع اقتصادی، اجتماعی و ... بیانگر این موضوع است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه استان کردستان با هدف تبیین مفهوم اقتصاد فرهنگ و هنر در توسعه متوازن و پایدار و تبیین پتانسیل بالای فرهنگ و هنر استان کردستان جهت نقش آفرینی در سطح ملی و جهانی، با حضور دکتر قطب الدین صادقی سمینار آموزشی برگزار می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان خاطرنشان کرد: سمینار "فرهنگ و توسعه" در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی مرتبط با مفهوم توسعه روز پنج شنبه ششم آبان ماه سال جاری در سالن اجتماعات سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود و فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فعالان حوزه فرهنگ و اصحاب رسانه می‌توانند در این سمینار شرکت کنند.