به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، نعمت الله قنبری نیکدل گفت: با هدف اشاعه و ترویج هنر نمایش و توسعه تئاتر در خانواده‌ها و آشنایی هرچه بیشتر خانواده‌ها با سختی‌ها و مشقّات تولید یک اثر هنری در حوزه نمایش و همچنین ایجاد انس و الفت و همدلی بیشتر بین تئاتر و تماشاچی و حفظ این سرمایه گرانبها، "جشنواره مجازی تئاتر در خانه" با حفظ شعار شکست ویروس کرونا در شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره توسط انجمن هنرهای نمایشی گرمسار برگزار می‌شود و در اجرای این برنامه، شهرداری و شورای اسلامی شهر، دانشگاه دولتی، آموزشگاه بازیگری یک، آموزش و پرورش گرمسار و همچنین دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشارکت و همکاری دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه این جشنواره در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در چهار بخش نمایش خانگی، نمایش عروسکی و خیمه شب بازی، استنداپ کمدی و پانتومیم در قالب یک فیلم ۵ دقیقه‌ای با تلفن همراه و در مکانی ثابت از منزل ضبط کرده و برای ما ارسال کنند.

قنبری نیکدل افزود: مهلت شرکت در این جشنواره تا پانزدهم دی‌ است و پس از پایان این مهلت و بررسی آثار ارسالی، به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار یادآور شد: شرکت کنندگان آثار خود را به همراه تکمیل فرم ثبت نام به شماره 09352373529 و یا به آدرس anjoman.namayeshsem@ در صفحه اینستاگرام انجمن هنرهای نمایشی ارسال کنند.