به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، آیین گشایش این نمایشگاه عصر روز شنبه 21 تیرماه با حضور جمعی از هنرمندان برگزار شد.

در این نمایشگاه 37 اثر تابلو نقاشی در ابعاد 40 در 55 ، 40 در 30 ، 50 در 40 با تکنیک آبرنگ و گواش با موضوع طبیعت به نمایش گذاشته شده است.

آرزو نوری طالمی متولد سال 1368 دارای مدرک کاردانی نقاشی و کارشناسی گرافیک از دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر رشت است و در رشته های نگارگری، دیوارنگاری، سیاه قلم، گل و مرغ، نقاشی مدرن، نقش برجسته، تذهیب، ویترای، فتوشاپ، تشعیر، طراحی حروف و لوگو فعالیت دارد.

وی همچنین سابقه شرکت در نمایشگاه "مشق گنج"، نمایشگاه گروهی نگارگری، گل و مرغ و تذهیب و تشعیر "گلشن سبا 2"، نمایشگاه گروهی نگارگری، گل و مرغ و تذهیب و تشعیر "گلشن سبا 3" و نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "نغمه های پاییزی" را دارد.

نمایشگاه انفرادی هنرهای تجسمی آرزو نوری طالمی با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تا 26 تیرماه 1399 صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 ظهر و عصرها از ساعت 16 تا 19:30 در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت برپا است.