به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب یزد از 27 بهمن تا 3 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد برگزار می‌شود.

410 ناشر از سراسر کشور 84 هزار و 300 عنوان را در زمینه‌های مختلف در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. از استان یزد 16 ناشر در نمایشگاه حضور خواهند داشت و 11 کتابفروشی منتخب یزد نیز با ستاد برگزاری نمایشگاه همکاری دارند. یک میلیارد و 100 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

گردهمایی فرهنگی بانوان کتاب‌خوان با حضور بانوان سرشناس استان یزد، رونمایی، نقد و بررسی کتاب "افسانه‌های شهر کثه 2"، معرفی و رونمایی از کتاب‌های آیینی با حضور شاعران و نویسندگان برجسته استان، اجرای طرح "لیگ هپ هپ کتاب" باشگاه کتاب‌خوانی، معرفی و بررسی کتاب‌های علمی و نجوم، کارگاه آموزشی فیپا، شاپا و شاپکا، کارگاه آموزشی نویسندگی کتاب کودک، قصه‌گویی مربیان برگزیده جشنواره کشوری قصه‌گویی، اختتامیه استانی پنجمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب و تجلیل از 10 روستای برگزیده با حضور دهیاران و نمونه‌خوانی ادبیات کلاسیک کودک و نوجوان از برنامه‌های جنبی نمایشگاه به شمار می‌آیند.

 همچنین گردهمایی مدیران رسانه و خاطره گویی به همراه معرفی و رونمایی کتاب‌های برگزیده، کارگاه آموزشی و معرفی کتاب‌های علمی "چرتکه"، "رصد خورشید" و "دومینو"، اختتامیه نخستین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی و خادمان فرهنگ مکتوب و نشر، رونمایی از کتاب "من کمال‌گرا هستم"، کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای، جشن امضا و پرسش و پاسخ با علی‌اصغر سیدآبادی نویسنده برگزیده کودک و نوجوان کشور، جشن امضای کتاب "ژوزه مورینیو" و کارگاه مبانی جدید در روانشناسی نونهالان فوتبالیست با حضور مربی رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نشست تخصصی طنز در شعر کودک، اختتامیه استانی سومین کارگاه آموزشی آشنایی و معرفی فضای مجازی و آشنایی با تالار رقومی، نشست تخصصی انجمن ادبی فرهنگ و هنر با حضور نویسنده برجسته، بلند خوانی و قصه‌گویی کتاب‌های مرحوم آذر یزدی، برگزاری نشست تخصصی هرماه یک کتاب، معرفی کتاب "تاثیرگذار من" با حضور نویسنده ‌اثر از دیگر برنامه‌هایی است که در مدت برگزاری نمایشگاه در بخش جنبی برگزار می‌شود.

یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب یزد از 27 بهمن تا 3 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های یزد از ساعت 9 تا 13 و 16:30 تا 21:30 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.