سرویس استان‌های هنرآنلاین: در مراسمی که روز گذشته در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور معاونین اداره کل، رئیس گروه فرهنگی، رئیس گروه سینمایی و سمعی بصری، رئیس گروه هنری، روسای انجمن‌ها، اصحاب رسانه برگزار شد، احکام دبیری جشنواره‌های فرهنگی و هنری فجر به روسای انجمن‌ها اهدا شد.

دکتر بهزاد مریدی ضمن آرزوی موفقیت در برپایی هرچه بهتر این رویداد فرهنگی و هنری گفت: تقریبا تمامی جشنواره‌ها در طی این چند سال به انجمن‌ها واسپاری شده است و دبیر اجرایی و هنر این جشنواره‌ها در طول سال روسای انجمن‌ها بوده‌اند .

وی در ادامه با تقدیر از زحمات تمامی هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری استان افزود: انشالله امسال نیز همانند سایر دوره ها با همدلی و مشارکت تمامی هنرمندان و پیشکسوتان در کنار انجمن ها شاهد برپایی پربار این رویدادهای هنری خواهیم بود.

مریدی خاطر نشان کرد: مهدی رنجبر معاون هنری و سینمایی در کنار یوسفی معاون اداری مالی و شفیعی رئیس گروه هنری به عنوان مشاور هنری مدیر کل در تمامی مسیر از انجمن ها برای برپایی هرچه بهتر جشنواره های فجر حمایت خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به برپایی جشنواره فیلم کوتاه شیراز و جشنواره مطبوعات در لارستان پس از جشنواره های فجر از تمامی روسای انجمن ها خواست با تشکیل شورای سیاست گذاری و استفاده از افراد توانمند و خلاق برنامه ریزی اصولی برای هر بخش انجام دهند.

وی در ادامه برپایی هر جشنواره را از ابتدا تا انتها خصوصا در زمینه تفاهم نامه مالی و اجرایی را به دبیران جشنواره و انجمن ها واگذار کرد و افزود :با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی های انجام شده انجمن ها بالاترین سهمیه بلیط را پیشکسوتان ، هنرمندان و اعضا زیر مجموعه هر انجمن و اصحاب رسانه اختصاص دهند.

در ادامه مراسم با حضور مهدی رنجبر، معاون هنری و سینمایی، یوسفی معاون اداری مالی، بهاره شفیعی مشاور مدیرکل و رئیس گروه هنری و خوش اقبال رئیس گروه فرهنگی احکام دبیران جشنواره به هدایت رضایی برای دبیری( جشنواره موسیقی فجر)، حمید وامق ( جشنواره تئاتر فجر)، فروغ عدالت پور( جشنواره فیلم فجر)، حسن دهقان( جشنواره شعر فجر) و مرضیه احمدی فخر( جشنواره تجسمی فجر) اهدا شد.

الهه بهرامی