به گزارش هنرآنلاین، علی‌اکبر شاملو بعداز ظهر یکشنبه 17 دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: بسیاری از ایرانیان خصوصا دهه‌ شصتی‌ها با مقدم خاطرات زیادی دارند و این خاطرات 22 دی ماه در سالن خانه‌ بسکتبال شیراز، تکرار می‌شود.

شاملو با قدردانی از حیدرپور، مدیر شرکت پدیده کارت ایرانیان به‌عنوان حامی کنسرت‌های مهدی مقدم، از همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرمانداری شیراز قدردانی و اضافه کرد: اینکه یک هنرمند علی‌رغم هشت سال دوری از فضای موسیقی، اولین حضورش با استقبال مخاطبان مواجه شود، نشان از جایگاه مردمی او دارد.

وی مدعی شد که از عصر جمعه تا زمان برگزاری این نشست خبری، بیش از 1500 بلیت از 2500 بلیت پیش‌بینی شده برای کنسرت یک روزه مهدی مقدم به شکل آنلاین فروخته شده است.

شاملو در عین‌حال از نبود سالن‌های مناسب در شیراز برای برگزاری کنسرت‌های موسیقی بزرگ، گلایه و اضافه کرد: اکثر سالن‌های شیراز گنجایش بیش از هزار تماشاچی را ندارد.

تهیه‌کننده‌ی کنسرت مقدم گفت: تور کنسرت مهدی مقدم از شیراز آغاز می‌شود و پس از آن در استان‌های بوشهر، خوزستان، یزد، خراسان رضوی و مرکزی ادامه پیدا می‌کند.

شاملو خاطرنشان کرد که این تور در ایام نوروز در کیش، قشم و چابهار نیز برگزار می‌شود.

به گفته‌ علی‌اکبر شاملو، کنسرت مهدی مقدم ساعت 19 روز 22 دی ماه در قالب یک سانس در محل سالن خانه‌ بسکتبال شیراز برگزار خواهد شد.