سرویس استان های هنرآنلاین: علیرضا توکل با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای "اروند" با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد، گفت: آیین اختتامیه پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان "اروند" شامگاه چهارشنبه ٦ دی‌ ماه با حضور جمعی از مسئولین،مدیران و هنرمندان در سینما مهر آبادان برگزار شد که سیدمحمدصادق حسینی از شیراز برای عکس باران تندیس جشنواره و ٢٠میلیون ریال را به عنوان عکس اول  به خود اختصاص داد.

توکل در ادامه اعلام کرد: در بخش بهترین فیلم مستند، سجاد ایمانی از نورآباد ممسنی برای فیلم  "جوکر" تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به خود اختصاص داد.

مدیر سینمای جوان فارس از کسب جایزه در بخش بهترین کارگردانی توسط فیلمسازی شیرازی در فیلم داستانی هم خبر داد و گفت:  تندیس جشنواره و جایزه نقدی پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان به نگین امین‌زاده از شیراز برای فیلم  "بایرن مونیخ" اهدا شد.

این درحالی است که او از کسب یک جایزه دیگر توسط هنرمندان شیرازی خبر داد و گفت: دیپلم افتخار و جایزه نقدی به  رضا قادری از شیراز برای طراحی صحنه و لباس فیلم داستانی "یک روز بعد" اهدا شد.

گفتنی است: آیین پایانی پنجاه و هشتمین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس سینمای جوان با عنوان "اروند" ٦ دی ماه جاری در سینما مهر آبادان برگزار شد.

الهه بهرامی