سرویس استان‌های هنرآنلاین: بازار کنسرت‌های موسیقی در روزهای آخرین ماه پاییز چند روزی است که داغ شده و خواننده‌های مختلف موسیقی کشور از پاپ تا سنتی در شهرهای مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند. در این میان اجرای چهره‌های نوظهور و پیشکسوت موسیقی در آخر این هفته قابل توجه است.

ماکان بند در خرمشهر و آبادان

گروه موسیقی ماکان بند 23 و 24 آذرماه در خرمشهر و ‌آبادان سالن نمایشگاه منطقه آزاد اروند اجرای موسیقی زنده خواهند داشت.

ماکان بند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است که با اولین آ‌لبوم به نام "دیوونه‌ بازی" (۳۱ مرداد ۱۳۹۶) که شامل ۱۲ ترانه است، مطرح شد. قطعاتی چون "کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"،"این خیابونا"، "هر بار این در و دلگیری" از جمله آثاری است که این گروه پیش از این منتشر کرده بود.

رضا صادقی در کرمان

کنسرت بزرگ رضا صادقی یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ به مدت سه شب با حمایت شرکت "ایران گام" در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

این کنسرت در تاریخ های ۲۲، ۲۳ و ۲۴  آذر هر شب در دو سانس در سالن خانه شهر کرمان برگزار خواهد شد و رضا صادقی به همراه گروه مشکی‌پوشان قطعاتی از آلبوم "یکی بود یکی نبود" و گلچینی از قطعات آلبوم‌های منتشر شده قبلی خود را اجرا می‌کند، سرپرستی و خوانندگی این کنسرت بر عهده رضا صادقی و رهبری ارکستر برعهده بهنام ابطحی خواهد بود.

کنسرت ایرج رحمانپور در خرم آباد

کنسرت ایرج رحمانپور جمعه 24 آذرماه ساعت 18:30 در تالار شهید آوینی در شهرستان خرم آباد برگزار می‌شود.

مهدی جهانی در سرعین

کنسرت استانی مهدی جهانی پنجشنبه و جمعه 23 و 24 آذرماه در سرعین با حضور طرفدارانش برگزار می شود.

مهدی جهانی قرار است تمامی آهنگ‌های منتشر شده و جدید اعم از "کوه درد"، "چقدر تنهام"، "مدیونم به تو"، "ای جونم"، "آروم آروم"، "عادت کردم"، "آدم بدی نبودم" و "شدی دیوونه" را برای مخاطبان اجرا کند.

خواننده "آروم آروم" در شهریورماه سال جاری پس از مدت‌ها انتظار مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت و فعالیت رسمی در کشور را دریافت کرد و در روز 18 و 19 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اولین کنسرت خود را برگزار کرد. همچنین آلبوم پیشین جهانی "دنیای خواب" نام داشت و قرار است آلبوم جدید بعد از اجرای قطعات تازه به زودی منتشر شود.

اشوان در اراک

اشوان خواننده جوان موسیقی پاپ در ادامه تور کنسرت‌های شهرستان خود امروز پنجشنبه 23 آذرماه در دو نوبت 18:30 و 21:30 در  مجتمع فرهنگی ستارگان اراک  به اجرای برنامه می پردازد.

پوریا اخواص و سپهر شهبازی در کرمانشاه

پوریا اخواص (آواز) و سپهر شهبازی (سه‌تار) پنج‌شنبه ۲۳ آذر د‌ر تالار غد‌یر کرمانشاه روی صحنه می‌روند‌ و عواید‌ کنسرت خود‌ را به زلزله‌زد‌گان اختصاص می‌د‌هند.