به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر محمدی عکاسی زنجانی است که در ایام پس از زلزله به این منطقه رفته و طی چهار روز، به عکاسی از مناطق زلزله‌زده پرداخته و اینک نمایشگاهی را از عکس‌هایش در میدان انقلاب زنجان برگزار می‌کند.

محمدی با اشاره به تجربه حضور خود در این منطقه، گفت: ٣٠ عکس از مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب که بیشترین خرابی را داشت، روستاهای ازگله، ثلاث باباجانی و چهار روستای کوییک در این نمایشگاه خیابانی در معرض دید قرار می‌گیرد.

وی موسسه لوح زرین مانی را برگزار کننده این نمایشگاه عنوان کرده و به عنوان مدیرمسئول این موسسه تاکید کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان است تا در سفر بعدی به کرمانشاه، این کمک‌ها به دست مردم مناطق زلزله‌زده برسد.

محمدی از تصاویر وحشتناکی که در این چند روز از خرابی‌های زلزله ثبت کرده، یاد کرد و افزود: در چهار روز حضورم در منطقه، در چادر اسکان داشتم که این چادرها در سرمای شدید منطقه، پاسخگوی نیاز اهالی نبوده و نیاز به کمک‌های نقدی برای استقرار کانکس در منطقه به شدت احساس می‌شد.

وی بر اساس عکس‌هایی که ثبت کرده، شدت خرابی را بالا عنوان کرده و گفت: یکی از روستاهای منطقه ١٠٠ درصد تخریب شده بود و کل مناطق زلزله‌زده از نظر بهداشتی دچار مشکل بود، مواد غذایی و لباس به دلیل کمک‌های زیاد مردمی در این محل دپو شده بود ولی اینک کمک‌های نقدی بسیار مورد نیاز است.

این عکاس زنجانی از برگزاری همین نمایشگاه در مراکز تجاری و دانشگاهی شهر زنجان خبر داد و افزود: برای مشارکت بیشتر مردم در امر کمک به زلزله‌زدگان و نشان دادن گوشه‌هایی از خرابی منطقه، سعی داریم این عکس‌ها در چندین نقطه دیگر نیز به نمایش گذاشته شود.